2 فروند شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس توقیف شد

11:46 - 01 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۱۷۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف ۲ فروند شناور حامل ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در آب های خلیج فارس خبر داد.

خبرگزاری میزان - مجتبی قهرمانی با اعلام خبر توقیف 2 فروند شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس، اظهارکرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان بوموسی، رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی 2 فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب های جنوبی این جزیره، نسبت به توقیف آن‌ها اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این شناورها بیش از ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان یادآور شد: ۱۳ خدمه شناورهای مذکور نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

قهرمانی در ادامه، برهم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و نیروی دریایی سپاه به منظور مقابله بی امان با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور تأکید کرد و تاکیدکرد: باید با تشریک مساعی میان دستگاه قضایی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با انسداد گریزگاه‌های قاچاقچیان، فضای استان را برای فعالیت آنها ناامن کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به عزم جدی همه نهادهای نظامی و حاکمیتی برای پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و جلوگیری از تاراج سرمایه های ملی و اموال عمومی، تأکید کرد: دادگستری استان با همکاری دستگاه های متولی و ضابطان، راهبرد مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت را با قاطعیت ادامه می‌دهد و در راستای صیانت از منافع و سرمایه‌های ملت ایران لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

انتهای پیام /


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *