برگزاری هفته سوم لیگ برتر فوتبال با تقدیر از شهدای مدافع سلامت

10:41 - 01 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۱۶۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سازمان لیگ فوتبال ایران روز پزشک را به تمامی پزشکان بخصوص پزشکان فعال در عرصه فوتبال و تمامی اعضای کادر درمان تیم ها تبریک گفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، اول شهریور به مناسبت بزرگداشت ابوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شده است و به همین مناسبت در رقابت های هفته سوم لیگ برتر فوتبال از شهدای مدافع سلامت تجلیل خواهدشد.

*متن تبریک سازمان لیگ به مناسبت روز پزشک نیز به شرح زیر است:

اول شهریور سالروز تولد طبیب برجسته ایرانی و نامدار جهانی، حکیم پورسینا، نقطه عطفی است تا ‏تلاش های ارزنده کادر درمان این مرز و بوم مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.‏

این روز تنها روز بزرگداشت یک دانشمند یا گروهی خاص نیست، بی شک این روز برای بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان ‏ومعرفت است که فرزندان این خاک و بوم به این روز عزتی دو چندان بخشیده و در اوج فروتنی ، درد و رنج بیماری و ‏مصدومیت را از جان انسان ها دور می کنند.‏

امروز کادر درمان، مدافعان سلامت هستند که با همه توان خود و با حفظ روحیه و انگیزه پهلوانی، در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس کرونا تا پای جان ایستاده‌اند و لقب شهید مدافع سلامت، به حق برازنده این افراد است.

در این روزهای کرونایی کادر درمان برای حفظ سلامت و جان انسان ها تلاشی مضاعف و فداکارانه از خود به نمایش می گذارند، خانواده بزرگ فوتبال همچون سایر اقشار جامعه برخود لازم می داند که قدردان و سپاسگزار زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر این عزیزان باشد.

کادر درمان در حوزه ورزش به خصوص رشته پرمخاطب فوتبال نقش بسزایی در حفظ سلامتی ورزشکاران و خانواده بزرگ ورزش در این روزهای سخت کرونایی دارند.

قدر دان تمامی عشق، زحمات و از خودگذشتگی های شما هستیم. ‏

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *