فرمانده کل سپاه پاسداران با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور دیدار کرد

9:03 - 01 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۱۳۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سردار سرلشکر سلامی، فرمانده كل سپاه پاسداران با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح با حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان، ديدار و گفت‌وگو كرد.

خبرگزاری میزان _ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح با حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئيس سازمان قضايی نيروهای مسلح در اين ديدار با اشاره به بيانات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص اهميت جایگاه سازمان که فرموده‌اند: سازمان قضايی نيروهای مسلح بايستی با اقتدار و البته حكيمانه كارش را پيش ببرد، بیان کرد: این دیدگاه معظم له به دلیل اهميت نيروهای مسلح است چرا که آن‌ها ضامن اقتدار كشور هستند.

وي با اشاره به اينكه صيانت و پيشگيری از وقوع جرم از ديدگاه معظم له در سازمان قضايی نيروهای مسلح اولويت کاری است، گفت: جرايم در نيروهای مسلح البته اندک است اما وقوع همين اندک نيز زیبنده و قابل قبول نيست.

رئيس سازمان قضايی نيروهای مسلح تصریح کرد: به لطف خدا نیروهای مسلح ما در بین نیروهای مسلح کل دنیا می‌درخشند و طبق نظرسنجی صورت گرفته از مردم در خصوص ميزان رضايتمندي مردم از عملكرد دستگاه‌های مختلف، نيروهای مسلح دارای رتبه دوم در كشور هستند و این نشان از اطمینان و اعتماد مردم به نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به جایگاه سپاه در قانون اساسی و فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، تاکید کرد: این نیروی قدرتمند و مردمی برآمده از متن انقلاب است و حافظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان ادامه داد: برنامه پيشگيری از وقوع جرم در نيروهای مسلح در سال جاری با موضوع بررسی جرائم نوپديد با محوريت فضای مجازی و سايبر به منظور كاهش آسيب‌های فضای مجازی اجرا می‌شود.

سازمان قضایی نیروهای مسلح در حوزه رسیدگی به روز تر و با نشاط تر شده است

در ادامه، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار با بيان اينكه سازمان قضایی نیروهای مسلح نهادی پاکیزه، درخشنده در قوه قضاییه و جمع صالحان است، اظهار کرد: سازمان قضايی نيروهاي مسلح الگو و مدل بسيار خوبي برای سيستم قضايی كشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت اقدامات خوبِ پيشگيرانه سازمان قضايی در صيانت از نيروهای مسلح، گفت: برنامه‌های پيشگيری از وقوع جرم از اهميت دو چندانی برخوردار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بيان خصوصیات اخلاقی سردار شهید سليمانی، تصریح کرد: يكی از عواملی كه شهید سليمانی را عزيز و مردم پسند كرد، تواضع و فروتنی وی در عین اقتدار بود.

وی افزود: ارزش نيروهای مسلح در جامعه به همين پاک بودن آن‌ها است چرا که آن‌ها مظهر قدرت نظام اسلامی هستند و فروتنی و تواضع در هنگام قوی و مقتدر بودن معنا پيدا می‌كند.

گفتنی است سردار سرلشکر سلامی پس از این دیدار با حضور بر مزار شهید گمنام تدفین شده در سازمان قضایی نیروهای مسلح به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سپاه سردار سلامی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *