تایید صلاحیت ۲ نفر از ۳ نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال

0:13 - 01 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۱۲۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دبیرکل فدراسیون فوتبال از تایید صلاحیت ۲ نفر از ۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره محتوای نامه ارسالی از سوی فیفا و پاسخ فدراسیون فوتبال و همچنین آخرین روند برگزاری انتخابات اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*نامه‌ای به ایران ارسال شده که در آن به دخالت شخص ثالث اشاره شده است و پاسخ را تهیه کردیم و ارسال کردیم. نمی‌خواهیم به جزییات وارد شویم. اعلام کردیم فدراسیون فوتبال مستقل است و هیچ کسی بیرون از فدراسیون در انتخابات دخالت و ورود نداشته است.

*اگر افرادی هم موضوعی را مطرح می‌کنند الزاما به معنی دخالت در امور فدراسیون نیست‌. هرکس در جامعه می‌تواند صحبت کرده و موضوعی را مطرح کند اما این امر به معنی دخالت نیست.

*پاسخ روز گذشته برای فیفا ارسال شد. فیفا نگران دخالت‌های خارجی بود که اعلام کردیم این موضوع صحت ندارد. با توجه به اینکه به بحث ویلموتس در نامه فیفا اشاره شده بود ما هم پاسخ دادیم دراین مورد شبهاتی هست که از بیرون از فدراسیون آن را بررسی می‌کنند. پاسخ کامل حقوقی به فیفا ارسال کردیم تا نگرانی‌ها برطرف شود.

*مراحل و روند برگزاری انتخابات در حال طی شدن است، هیچ جای نگرانی نیست و انتخابات بر اساس اساسنامه فدراسیون برگزار خواهد شد.

*تغییر در فهرست کاندیداها؟ کمیته بدوی در حال بررسی است؛ ۲ نفر از عزیزان تایید شده‌اند و منتظر اعلام نظر درباره نفر سوم هستیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: فوتبال لیگ برتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *