رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

42 مصدوم در پی تصادف اتوبوس زائران کربلا در آزادراه تهران_ساوه

21:47 - 31 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۱۱۱۱۴
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه اعلام کرد که در پی برخورد اتوبوس با تریلر در آزادراه تهران_ساوه ۴۲ سرنشین اتوبوس مصدوم شده‌اند.

خبرگزاری میزان_ بهرام صیدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه گفت: در ساعت ۱۵:۲۵ امروز دوشنبه ۳۱ مردادماه خبر یک مورد حادثه ترافیکی برخورد اتوبوس با تریلر در آزاد راه ساوه - تهران نزدیک مامونیه به سمت ساوه به واحد ارتباطات و هدایت عملیات این مرکز گزارش شد.

وی بیان کرد: به علت تعداد زیاد مصدومان بلافاصله پنج تیم عملیاتی اورژانس مامونیه، پرندک، زاویه، شهر صنعتی کاوه و تیم امدادی هلال احمر آزاد راه مذکور به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه اعلام کرد که تیم های عملیاتی تریاژ مصدومان و اقدامات درمانی پیش بیمارستانی را بلافاصله‌ برای مصدومان این حادثه انجام دادند.

صیدی با بیان اینکه سرنشینان اتوبوس مذکور زائران کربلا بودند، عنوان کرد: در این حادثه در مجموع ۴۲ تن مصدوم شده بودند که ۱۹ تن از مصدومان جهت ادامه درمان به بیمارستان های شهید مدرس و چمران ساوه منتقل و ۲۳ مصدوم هم با دریافت درمان سرپایی در محل حادثه مرخص شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *