رئیس حوزه قضایی طارم استان زنجان معرفی شد

20:46 - 31 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۱۱۰۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی شهرستان طارم، حجت الاسلام هادی موسوی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی این شهرستان معرفی شد .

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی شهرستان طارم گفت: پذیرفتن مسئولیت در نظام، توفیق و نعمت الهی است که باید با ارائه خدمات خالصانه به مردم شکر گزار این نعمت باشیم.

وی با بیان اینکه به فرموده امام حسین (ع) مسئولان و خادمان مردم نباید از مراجعه مکرر مردم ملول شوند، ادامه داد: اگر چنین شد دچار خسران شدیم .

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه مردم شهرستان طارم، نجیب و شریف هستند، افزود: وجود تعداد پایین پرونده در این حوزه قضایی نشان از قانونمداری و قانون گرایی مردم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی اظهار کرد: حرکت و اقدامات دادگستری زنجان صرفا بر اساس برنامه است. انتظار مان از مدیران حوزه های قضایی استان اجرای دقیق فرمایشات رهبر انقلاب، بیانیه گام دوم و سند تحول قضایی است.

وی شناسایی چالش‌ها و مشکلات شهر ستان طارم را ماموریت دیگر رئیس جدید حوزه قضایی طارم بیان کرد و گفت: بنا به گفته مسئولان شهرستان کمبود آب شرب و کشاورزی از جمله این مشکلات طارم است که رئیس حوزه قضایی جدید پیگیری و اقدامات موثری برای رفع این مشکلات انجام دهد .

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی شناسایی چاه‌های غیر مجاز و اقدام قاطع قانونی با متخلفان حفر چاه‌ها غیر مجاز را در شهرستان طارم موضوع مهمی برشمرد و خواستار برخورد جدی و قانونی با همکاری دستگاه‌های متولی امر شدند .

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از آسیب های امروز جامعه سبک زندگی خانواده هاست گفت :توجه به حقوق زن و شوهر ،قناعت و گذشت از موضوعات مهم در کاهش اختلافات خانوادگی است .

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به این‌که سرقت، جرم اول شهرستان طارم می باشد تاکید کرد :اقدامات پیشگیرانه در کاهش این جرم بسیار اثر گذار است با این حال برخورد قاطع با سارقین که موجب ایجاد ناامنی و نگرانی برای مردم می‌کنند دستور کار دستگاه قضایی است.

در پایان این مراسم از زحمات محبوبی رئیس سابق تقدیر و حجت الاسلام هادی موسوی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی شهرستان طارم معرفی شد .

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *