معاون قضایی دادستان کل کشور به جزیره قشم سفر کرد

18:22 - 31 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۱۰۹۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی دادستان کل کشور به جزیره قشم سفر کرد.

خبرگزاری میزان- سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در بدو ورود به جزیره قشم از سوی مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی استان، مورد استقبال قرار گرفت.

معاون قضایی دادستان کل کشور پس از دیدار با مقامات و مسئولان حاضر، ضمن تشکر از استقبال گرم وصمیمانه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولین این منطقه از کشورمان ، ابراز خرسندی کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه جزیره قشم یکی از دژهای مستحکم تاریخی برای مبارزه مردم ایران با استعمارگران و دشمنان خارجی است، اظهار کرد: این جزیره به لحاظ سوق الجیشی یکی از مناطق مهم کشور است.

وی همچنین هدف از سفر خود به جزیره قشم را دیدار با مسئولان، بازدیدهای قضایی و اداری و برگزاری نشست هایی در این رابطه عنوان نمود.

عمرانی در جریان سفر به جزیره قشم از بازداشتگاه هلر، انبارهای اموال تملیکی و تعدادی از واحدهای صنعتی و دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی طولا و پارک زیست و فناوری خلیج فارس بازدید خواهد داشت.

معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه همچنین ضمن شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن جزیره قشم در نشست مشترکی با مدیرعامل و مسئولان منطقه آزاد قشم شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *