یوسفی: بیمار نمی‌شدم اجازه نفس کشیدن به ژورائف نمی‌دادم/ به حمایت مسئولان شهرم نیاز دارم

9:45 - 03 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۰۶۸۰
ملی‌پوش فوق‌سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: در جاهایی که به حمایت مسئولان شهرم نیاز دارم آن‌ها خود را مخفی می‌کنند

علیرضا یوسفی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکردش در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: 2 روز پیش از مسابقه‌ام مریض شدم و باعث شد تا استراحت خوب و کافی نداشته باشم. می‌دانستم این اتفاق در روز مسابقه در عملکرد من تاثیر منفی خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: در حرکت یک‌ضرب می‌توانستم رکورد بهتری به ثبت برسانم، اما در پشت صحنه وقتی مربیان شرایط من را مشاهده کردند وزنه‌های پایین برای من انتخاب کردند. البته مُقصر خودم بود، زیرا مقداری از شرایط مطلوب دور بودم. با وجود اینکه هم من و هم سایر بچه‌ها شرایط ۱۰۰ درصدی نداشتیم و تنها یک ماه در اردو بودیم اما خداراشکر به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

یوسفی افزود: در دوضرب بدنم اجازه نداد رکورد بهتری بزنم. بالاخره اتفاقات ورزش غیرقابل پیش‌بینی است و همیشه قرار نیست یک ورزشکار ۱۰۰ درصد آماده باشد؛ یک روز عالی و یک روز هم از فرم خوب به دور است و برای همیشه نباید توقع آمادگی ایده‌آل داشت. آن‌هایی که حرفه‌ای هستند شرایط را درک می‌کنند که به دلیل عدم آمادگی نتوانستم خوب وزنه بزنم. از عملکردی که داشتم راضی نبودم. اگر دچار بیماری نمی‌شدم و در دوضرب بدنم خالی نمی‌کرد، اجازه نفس کشیدن را به اکبر ژورائف نمی‌دادم. رکورد 246 کیلوگرم در فوق سنگین رکورد عالی نبود و برعکس یک رکورد خیلی پایین است.

ملی‌پوش فوق‌سنگین وزنه‌برداری ایران در پاسخ به این پرسش که در مسابقات قهرمانی آسیا وزنه می‌زند یا برای قهرمانی جهان که گزینشی المپیک پاریس است، آماده می‌شود؟ گفت: مسابقات قهرمانی آسیا یک ماه دیگر برگزار می‌شود اما فعلاً تصمیم به ریکاوری دارم تا برای قهرمانی جهان خوب آماده شوم. در هر صورت در هر مسابقه‌ای که حاضر شوم، تمام تلاشم را می‌کنم که از اعتبار ایران دفاع کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا به همراه علی داوودی وزنه‌های خوبی در کلمبیا بر جای بگذاریم.

یوسفی درباره اینکه شرایط از لحاظ حمایتی در استان خودش چگونه است، اینطور پاسخ داد: خوشبختانه از سمت کمیته ملی المپیک و فدراسیون شرایط مطلوب است اما بر عکس در جاهایی که به حمایت مسئولان شهرم نیاز دارم آن‌ها خود را مخفی می‌کنند درست مانند جوانان جهان و قونیه که هیچ کاری برای من انجام ندادند و تنها عکس یادگاری گرفتند و وعده الکی دادند که متاسفانه هیچ کدام از آن‌ها عملی نشده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *