رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نصیری: رقبای اصلی اسکیت ایران از شرق آسیا هستند/ فری‌استایل در بازی‌های آسیایی شانس مدال دارد

8:45 - 01 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۰۶۰۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نایب رییس فدراسیون اسکیت گفت: در صددیم حداقل هر ماه یک اردوی چند روزه تا شروع بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار کنیم.

علیرضا نصیری در گفت‌وگو با میزان، درباره روند برگزاری اردوهای تیم ملی اسکیت، اظهار داشت: اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل با ۱۷ ورزشکار مرد و زن هفته آینده در نجف آباد اصفهان برگزار خواهدشد. البته باید تاکید کنم با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو و اعلام تاریخ جدید این بازی‌ها ادامه اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی از هفته آینده شروع خواهند شد. این سومین اردوی تیم ملی فری استایل است و در صددیم حداقل هر ماه یک اردوی چند روزه تا شروع بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار کنیم.

نایب رییس فدراسیون اسکیت درخصوص شانس مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت: با توجه به اینکه رشته فری استایل ایران در مسابقات جهانی مقام‌های اول دوم و سوم را در کارنامه خود دارد، امیدواریم که در بازی‌های آسیایی هانگژو هم موفق به مدال‌آوری در بخش فری استایل باشیم.

وی افزود: حریفان اصلی ملی پوشان فری‌استایل ایران از شرق آسیا هستند که بازیکنان قدرتمندی دارند و ملی‌پوشان اسکیت یران راه سختی را پیش‌رو دارند. به جز فری‌استایل، رشته‌های اسکیت سرعت، اسکیت‌برد و اسکیت هنری هم در بازی‌های آسیایی هستند و در تلاشیم تا با برنامه‌ریزی درست بهترین نتایج را کسب کنیم. همچنین اردوهای تیم ملی اسکیت سرعت، اسکیت‌برد اسکیت هنری نیز از هفته‌های آینده پیگیری خواهند شد.

نصیری در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به پیگیری‌های رییس فدراسیون اسکیت برای برگزاری به موقع اردوها انتظار داریم کمیته ملی المپیک حمایت مالی خوبی در زمینه تهیه تجهیزات این فدراسیون داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *