رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز بزرگ‌ترین رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی

8:28 - 31 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۹۷۰۹
کره جنوبی و آمریکا بزرگترین مانور نظامی مشترک خود را آغاز کردند.

خبرگزاری میزان - کره جنوبی و آمریکا بزرگ‌ترین مانور نظامی مشترک خود را طی سال‌های اخیر همزمان با از سرگیری رزمایش‌های میدانی آغاز کردند.

به گزارش «رویترز»، مقام‎های کره جنوبی و آمریکا ادعا کردند که این دو کشور به دنبال تشدید آمادگی در مورد آزمایش‌های تسلیحاتی احتمالی کره شمالی اقدام به برگزاری بزرگترین رزمایش مشترک خود از سال 2018 کردند.

رزمایش سالانه تابستانی که امسال به «سپر آزادی اولچی» تغییر نام داده و قرار است در اول سپتامبر به پایان برسد، پس از آن کلید خورد که «یون سوک یول»، رئیس جمهور کره جنوبی، که در ماه می به قدرت رسید، گفت که رزمایش‌های ترکیبی اجرا و بازدارندگی علیه کره شمالی تقویت می‌شود.

«یون»، می‎گوید که مانورهای نظامی و غیرنظامی با هدف بهبود آمادگی کره جنوبی برای مطابقت با الگوهای در حال تغییر جنگ، با تهدیدات سایبری در حال تحول علیه تاسیسات کلیدی مانند کارخانه‌های تولید تراشه و زنجیره‌های تامین، انجام می‌شود.

کره جنوبی به طور جداگانه مانورهای چهار روزه «اولچی» را روز دوشنبه آغاز کرد، که برای تقویت آمادگی دولت این کشور و برای نخستین بار از زمان شیوع همه‌گیری ویروس کرونا طراحی شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا کره جنوبی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *