رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

3 زندانی جرایم غیرعمد در بازدید مسئولان قضایی از زندان قزوین آزاد شدند

19:01 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۹۴۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
۳ زندانی جرایم غیر عمد در جریان بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان استان قزوین از زندان مرکزی قزوین و با کمک ستاد مردمی دیه استان آزاد شدند.

خبرگزاری میزان _ علی شعبانی در بازدید از زندان مرکزی قزوین در جمع مددجویان گفت: گرفتاری افراد در زندان  به دلیل غفلت، کجروی، سرپیچی از قانون، نا آگاهی و... است که نباید به زندان صرفاً به عنوان مجازات نگاه کنند، بلکه زندان فرصتی است تا در گذشته خود بازنگری کرده و خود را از نو بسازند زیرا زندان زمینه‌ساز حضور مجدد آنها در جامعه است، اما به شرط آنکه تلاش کنند تا در مسیر درست و تعالی  قرار گیرند.

وی بابیان اینکه رویکرد دستگاه قضایی استان این است که با گرفتاری فرد در زندان، تمام تلاش خود را برای آزادی او در دستور کار قرار  دهد، افزود: اما این در شرایطی است که فرد زندانی خود را در مسیر اصلاح قرار دهد.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان تاکید کرد: اگر احساس شود فرد مجرم از گذشته خود پشیمان است و شرایط حضور مجدد در جامعه را دارد، قطعاً دستگاه قضایی نیز با بهره‌گیری از نهادهای ارفاقی شرایط آزادی او را فراهم می سازد، زیرا بر این باوریم که در برخی جرایم لازم است فرد در کنار خانواده و جامعه اصلاح شود.

در این بازدید مسئولان قضایی استان قزوین با مددجویان دیدار و گفت وگو کردند و مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها مورد بررسی قرار گرفت و در جریان این بازدید 3 نفر از محکومان جرایم غیرعمد با بهره گیری از کمک های ستاد مردمی دیه استان از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *