رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازداشت سارق تکرو محتویات خودروهای لوکس تهران

16:41 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۹۳۱۲
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای و تکرو محتویات خودروهای لوکس در شمال تهران خبر داد و گفت: متهم به 20 فقره سرقت اعتراف کرد.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای بیان کرد: در پی افزایش سرقت محتویات خودرو به ویژه از خودروهای لوکس در محله "لواسانات" رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 166 لواسانات بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند افزایش یافت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات متهم حرفه ای و تکرو شناسایی شد افزود: مشخصات بدست آمده به کلیه واحدهای گشتی اعلام شد، روز گذشته ماموران در حال گشت زنی متهم را با همان مشخصات سوار بر موتورسیکلتی در حال پرسه زنی در اطراف خودرهای پارک شده مشاهده و در همین حین متهم اقدام به بازکردن خودروی پارک شده کرده که ماموران سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی سرقتی بودن موتورسیکلت متهم اشاره کرد و افزود: متهم 42 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت محتویات خودرو از خودرو های لوکس اعتراف و در این رابطه کلیه مال باختگان شناسایی شدند.

موقوفه ای با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم در پایان خاطر نشان کرد: متهم برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *