رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فراخوان مشمولان پايه خدمتی شهریور ماه 1401

14:24 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۸۹۱۷
سازمان وظيفه عمومی فراجا در اطلاعيه ای اعلام کرد: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت شهریور 1401 می‌بايست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه حضور یابند.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پایگاه خبری پلیس، سازمان وظيفه عمومی فراجا در اطلاعيه‌ای اعلام کرد: کليه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاريخ شهریور ماه سال 1401دريافت کرده اند، می بايست با مراجعه به يکی از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامی (پليس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

اين دسته از مشمولان می بايست روز سه شنبه يکم شهریور ماه سال 1401 در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور يابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می بايست کارت تزريق واکسيناسيون کوويد 19 و واکسن مننژيت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان می بايست اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرايط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در اين اطلاعيه آمده است عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعيين شده، غيبت محسوب و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سازمان وظیفه عمومی در اين اطلاعيه متذکر شده است که متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر می توانند از طريق کانال خبرسربازی در پيام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *