رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک پرونده اختلاف ملکی در شهرستان هفتکل با تلاش اعضای شورای حل اختلاف پس از ۲۵ سال به سازش ختم شد

13:04 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۸۷۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت: اعضای شورای حل اختلاف هفتکل با همکاری ستاد صبر و همیاران صلح توانستند اختلاف ملکی بین دو خانوار را در این شهرستان پس از ۲۵ سال منتهی به صلح و سازش کنند.

علیرضا باوی در گفت‌وگو با میزان گفت: سال ۷۶ اختلاف ملکی بین دو خانوار در روستای گندلزار از توابع شهرستان هفتکل بوجود می آید که این موضوع منجر به تشکیل پرونده های متعدد حقوقی و کیفری شد و همچنین ۳۷ نفر خواهان و ۲۳ نفر خوانده حقیقی و حقوقی در این پرونده دخالت داشته اند.

وی افزود: در این ۲۵ سال بزرگان و مصلحان زیادی جهت رفع خصومت و ایجاد صلح و سازش فی مابین دو خانوار واسطه شدند ولی نتیجه ی حاصل نشد که در سال ۱۳۹۶ این پرونده بنا به دستور رئیس دادگستری هفتکل به منظور جلوگیری از گسترش اختلافات مطروحه و ایجاد صلح و سازش فی مابین طرفین به شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع شد.

باوی خاطر نشان کرد: در این مدت اعضای شورای حل اختلاف هفتکل با تلاش و کوشش شبانه و روزی خود و همچنین استفاده از ظرفیت ستاد صبر و همیاران صلح با دعوت طرفین و برگزاری بیش از ۲۰ جلسه، خوشبختانه زحمات این عزیزان نتیجه داد و این دو خانوار به صلح و سازش رسیدند و با اعلام رضایت از همدیگر، توافق کردند که تمامی پرونده های حقوقی و کیفری پیرامون این موضوع مختومه شوند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه گفت: تاکنون اقدامات بی نظیری در حل و فصل پرونده های مهم در استان صورت پذیرفت و همواره اعضای شورای حل اختلاف ، ستاد صبر و همیاران صلح تا حصول و منتهی کردن پرونده ها به صلح و سازش تلاش ، کوشش و زحمات فراوانی انجام می دهند که جا دارد از تمامی آنان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: صلح و سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *