واکنش سرمربی تیم ملی بسکتبال به شایعه درگیری با ستاره تیم ملی

12:16 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۸۶۹۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی بسکتبال به شایعه درگیری با ستاره تیم ملی واکنش نشان داد.

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص ارزیابی خود از بازی تیم ملی بسکتبال مقابل ایران نوین اظهار داشت: بازی خوب و مفیدی بود و فکر می‌کنم بازیکنان تیم "ایران نوین" یک بار دیگر اثبات کردند واقعاً بازیکنان خوب و آینده‌داری برای بسکتبال هستند. خوشبختانه کارها و برنامه‌هایی که می‌خواستیم در زمین بازی اجرا کنیم، آن‌ها را مقابل ایران نوین انجام دهیم. قرار است امروز (یکشنبه 30 مرداد ماه) یک بازی دیگر با آن‌ها داشته باشیم تا با آمادگی کامل به استقبال بازی با ژاپن در پنجره چهارم جام‌جهانی برویم.

وی درباره اینکه شایعه شده بین او و حامد حدادی درگیری پیش آمده است، گفت: از روزی که این سمت را بر عهده گرفتم و اولین صحبتی که بچه‌ها داشتم این بود همه ما یک خانواده هستیم و باید هر مشکلی پیش می‌آید آن را در خود خانواده نگه و حل کنیم. ان‌شاالله اتفاقی که پیش آمده حل شود. به نظرم کسانی که بدون مطالعه و تحقیق اخباری را پخش می‌کنند و از همه مهم‌تر اینکه بدون صحت و سقمی این چنین مواردی می‌زنند واقعاً جای تاسف دارد. کسانی که آشوب به پا می‌کنند، تنها نشان‌دهنده این است از روی عمد و هدف‌گذاری شده این مسائل را مطرح می‌کنند. حامد بازیکن بزرگی برای ایران بوده و سالیان سال برای بسکتبال ایران زحمت کشیده است. اگر هم موردی پیش آمده در تمرینات بوده و مورد خاص دیگری نبوده است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره لیست تیم ملی برای بازی با ژاپن تصریح کرد: فعلاً نفرات مشخص نشده‌اند و روی آن کار می‌کنیم. البته می‌خواهیم پس از بازی امروز با "ایران نوین" پس از مشورت با همکارانم 12 بازیکن اصلی را برای با ژاپن مشخص کنیم. تمام سعی ما این است یک ترکیب خود را انتخاب کنیم.

ارمغانی با اشاره به حضور دبیر کنفدراسیون بسکتبال آسیا در ایران خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی است که مسئولان بلندپایه بسکتبال آسیا به ایران آمده‌اند و به نظرم باید مسئولان بسکتبال ایران تلاش داشته باشند تا بتوانند کرسی‌های مناسب و در خورشان در آسیا به دست بیاورند تا در راستای این کرسی‌ها بتوانند از منافع بسکتبال ایران دفاع کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *