سردار رحیمی: کلاهبردار دارای فرار مالیاتی 600 میلیارد تومانی بازداشت شد

11:24 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۸۶۱۸
رئیس پلیس تهران گفت: فردی که با سوءاستفاده از افراد کم بضاعت به صورت سازمان یافته اقدام به ثبت بیش از ۵۰ شرکت کرده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری میزان - سردار حسین رحیمی با بیان اینکه در اطراف تهران هزاران انبار بزرگ وجود دارد که توسط پلیس رصد و کنترل می‌شوند، اظهار کرد: در پایش انبارهای عرضه کالای قاچاق در سطح شهر در ۷۲ ساعت گذشته با تشکیل ۱۴۰ تیم پلیسی و بهره‌گیری از ۴۲۰ نفر از همکاران از ۳۵۲ اموال و اماکن بازدید به عمل آمد.

وی افزود در این بازیدها مقادیر قابل توجهی کالا به ارزش تقریبی 2 میلیون و 621 هزار قلم کالای قاچاق کشف و در این زمینه ۴۶ نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بیش از 2 هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: یکی از انبارهای بازدید شده مروبط به انبار نگهداری لوازم یدکی خودرو بود که بیش از ۲۰۰ هزار قلم لوازم یدکی خودرو در آن احتکار شده بود.

بیشتربخوانید

قتل مرد ۸۵ ساله در سعادت آباد

وی با اشاره به کشف یک انبار روغن، گفت: از این انبار حدود ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور که به صورت قاچاق نگهداری می‌شد، کشف شد.

به گفته سردار رحیمی؛ از یک انبار دیگر ۶۴ هزار حلقه لاستیک و بیش از ۴۶ هزار رینگ کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری فردی که با سوءاستفاده از افراد کم بضاعت به صورت سازمان یافته اقدام به ثبت بیش از ۵۰ شرکت کرده بود، گفت: در بررسی ۴ شرکت از شرکت‌های این فرد مشخص شد که وی بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی داشته است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۳ مرحله طرح مقابله با دلالان ارزی توسط پلیس امنیت اقتصادی اجرا شده است، تاکید کرد: تاکنون در این زمینه ۵۵ نفر دستگیر و بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان ارز از آنان کشف شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *