امکان افتتاح ۹ و نیم کیلومتر از بخش میانی خط ۶ مترو تا پایان سال

10:44 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۸۵۱۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران همزمان با افتتاح بزرگ‌ترین پایانه و پارکینگ زیرزمینی در خط ۴ مترو گفت: افتتاح ۹ و نیم کیلومتر از بخش میانی خط ۶ مترو و همچنین اتمام ایستگاه‌های ناتمام خطوط ۶ و ۷ مترو تا پایان امسال امکان‌پذیر است.

خبرگزاری میزان - سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه با عزم و اراده جهادی، می‌توان ۹ و نیم کیلومتر از قسمت میانی خط ۶ مترو را تا آخر سال راه‌اندازی کرد، اظهار کرد: بهره‌برداری از ایستگاه‌های خطوط ۶ و ۷ مترو که بعضاً بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تا پایان سال دور از دسترس نیست.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که از سال‌های گذشته تا حد زیادی پیشرفت داشتند و در دوره ۴ ساله گذشته متوقف مانده بودند، امروز مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است، گفت: تکمیل پروژه‌هایی که با هزینه اندک می‌توانند به بهره‌برداری برسند، اولویت شورا و شهرداری تهران است.

بیشتربخوانید

کمیته نمای شهرداری به اصول معماری ایرانی-اسلامی توجه دارد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه پایانه و پارکینگ زیرزمینی در خط ۴ مترو به عنوان یک پروژه بزرگ‌مقیاس، بزرگ‌ترین پایانه و پارکینگ زیرزمینی مترو محسوب می‌شود، تاکید کرد: راه‌اندازی این مجموعه، می‌تواند امکان بهره‌برداری از خط ۴ مترو را تا ۲۰ درصد افزایش دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *