رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پویش «به عشق حسین(ع) می‌بخشم» منجر به آزادی یک محکوم مالی در استان مرکزی شد

11:00 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۸۴۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در راستای پویش به عشق حسین(ع) می بخشم و به حرمت ماه محرم، مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان بدهی یک محکوم مالی که در زندان شهرستان دلیجان به سر می‌برد توسط یک خانم خیر از اهالی شهر نراق و همچنین یک مرکز خیریه پرداخت شد تا با فراهم شدن امکان آزادی این فرد، وی از بند رهایی یابد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی اظهار کرد: به منظور ترویج و ارتقای فرهنگ صلح و سازش، دستگاه قضایی با همکاری ستاد ملی صبر در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقدام به برگزاری پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» کرد.

وی افزود: در راستای پویش به عشق حسین(ع) می بخشم و به حرمت ماه محرم، مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان بدهی یک محکوم مالی که در زندان شهرستان دلیجان به سر می‌برد توسط یک خانم خیر از اهالی شهر نراق و همچنین یک مرکز خیریه پرداخت شد تا با فراهم شدن امکان آزادی این فرد، وی از بند رهایی یابد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در همین ارتباط دو نفر دیگر از محکومین مالی زندان شهرستان دلیجان اخیراً با کمک های مادی خیرین گرامی آزاد شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۳۵ نفر از محکومین مالی و جرایم غیرعمد تاکنون با کمک خیرین در استان مرکزی آزاد شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۹ درصدی را نشان می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: خوشبختانه با تبلیغاتی که صورت گرفت و اشاعه فرهنگ صلح و سازش در استان مرکزی در همین مدت، مبلغ ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان کمک های مردمی به منظور آزادسازی زندانیان و محکومین مالی و جرایم غیر عمد اهدا شده است که در این زمینه هم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۲ درصد افزایش را شاهد بودیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *