مدیرکل زندان‌های استان فارس از فعالیت‌‎های عمرانی زندان فسا بازدید کرد

11:52 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۸۳۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان‌های استان فارس جهت بررسی از روند ساخت و سازها و فعالیت‌‎های عمرانی زندان فسا بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- اسحاق ابراهیمی و حسین خرمایی جهرمی مسئول دفتر فنی و مهندسی اداره کل زندان‌های استان به منظور بررسی فرایندهای اصولی در کلیه واحدها خصوصاً رعایت اصول فنی در ساخت و سازها و فعالیت‌‎های عمرانی، از زندان فسا بازدید کردند.

مدیرکل زندان های فارس از قسمت های مختلف زندان اعم از پروژه های در حال ساخت، واحد پذیرش، آشپزخانه، نمازخانه و همچنین کلیه اندرزگاه های زندان بازدید کرد و در خصوص ادامه و تکمیل واحد های در حال ساخت دستورات لازم را صادر کرد.

اسحاق ابراهیمی تاکید کرد: در اجرای فرایند های عمرانی و ساخت و سازها، رعایت اصول فنی و مهندسی از الزامات است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در ادامه بازدید با تعدادی از زندانیان ملاقات و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و در خصوص رفع آن دستورات لازم را صادر کرد.

در ابتدای این بازدید جلال زراعتی گزارشی از اقدامات صورت گرفته و فرایند اجرای فعالیت های عمرانی و چگونگی تکمیل واحد های در حال ساخت ارائه کرد.

شهردار فسا: زندان فسا به مجموعه فعالیت‌های فرهنگی وقرآنی و کارگاه عمرانی تبدیل شده است

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فسا از اندرزگاه قرآن و عترت، واحد بهداشت و درمان و واحد پذیرش، آشپزخانه و نمازخانه در حال ساخت بازدید کردند و جلسه ای با حضور بازدیدکنندگان و رئیس زندان برگزار شد.

رئیس زندان فسا، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در بخش های مختلف همچون؛ فعالیت های فرهنگی، قرآنی، تربیتی و اقدامات عمرانی، بهداشتی، درمانی و همچنین خدمات رسانی به زندانیان در زمینه های مختلف ارائه داد.

شهردار فسا در جمع زندانیان مدرسه قرآن و عترت گفت: زندان فسا را یک مجموعه فرهنگی، تربیتی و قرآنی مشاهده نمودم و خدا را شاکریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندان های ما به یک مجموعه ی اصلاحی و تربیتی برای افراد در بند تبدیل شده است.

محمد صادق صفرپور ضمن تشکر از مسئولین زندان به جهت ایجاد فرصت بازپروری برای زندانیان افزود: می طلبد زندانیان از این فضای معنوی ایجاد شده در جهت ارتقای سطح باور های دینی و مذهبی خود استفاده کنند.

وی یادآور شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر فسا همکاری لازم را با اداره زندان در زمینه های مختلف انجام خواهند داد. در ابتدای این بازدید حافظان قرآن کریم مدرسه قرآن و عترت به اجرای جمعی قرائت قرآن کریم و تواشیح پرداختند.

انتهای پیام/


برچسب ها: فارس عمرانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *