رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران: ملاقات مردمی مسئولان شورای حل اختلاف استان همه روزه انجام می‌شود

8:34 - 13 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۰۸۲۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران، گفت: تمامی سرپرستان مجتمع‌های شوراهای حل اختلاف استان مکلفند در تمامی روزها و  ساعات کاری طبق قانون به مشکلات و درخواست‌های ارباب رجوع رسیدگی کنند.

غلامرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، در تشریح نحوه انجام ملاقات‌های مردمی و برگزاری میز خدمت توسط مسئولان شوراهای حل اختلاف استان تهران، اظهار کرد: تکریم گفتاری بهترین روش تکریم ارباب رجوع نیست بلکه بهترین نوع آن تکریم عملی مراجعان است که مسئولان بتوانند در خواست ارباب رجوع را به بهترین نحو و در اسرع وقت انجام دهند.

وی با بیان اینکه یکی از راهکار و سیاست‌های شوراهای حل اختلاف استان تهران برای تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع دیدار هرروزه مسئولان با مردم است، افزود: بر همین اساس از تمامی مسئولان شوراهای حل اختلاف استان خواسته شده تا همه روزه و در ساعات اداری مردم را پذیرفته و با شنیدن صحبت‌های آن‌ها به مشکلات‌شان رسیدگی کنند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران با بیان اینکه برای دیدار مردمی مسئولان شورا های حل اختلاف استان زمان خاصی معیین نشده است، افزود: تمامی سرپرستان مجتمع‌های شوراهای حل اختلاف استان مکلفند در تمامی روزها و ساعات کاری طبق قانون به مشکلات و درخواست‌های ارباب رجوع رسیدگی کنند.

مهدوی با اشاره به 2 ساعت در هفته دیدار مردمی مسئولان شورا های حل اختلاف استان تهران در گذشته، اضافه کرد: با توجه به معذوریت مردم برای دیدار در وقت تعیین شده این سیاست شورا های حل اختلاف تغییر یافته و در حال حاضر ملاقات مردمی مسئولان شوراهای استان همه روزه صورت می گیرد.

   وی ادامه داد: علاوه بر ملاقات‌های مردمی روزمره، تقریبا در تمامی مناسبت‌ها مسئولان شورا های حل اختلاف با حضور در «مساجد، مصلی نمازجمعه و حرم امامزادگان» با مردم به صورت منطقه‌ای و مستقیم ملاقات می کنند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران، همچنین عنوان کرد: روابط عمومی و امور فرهنگی توسعه حل اختلاف استان از طریق  3 شماره «22 - 0902754420» به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیامک‌های «شکایات، پیشنهادات، انتقادات و...» مردم از طریق پیام رسان داخلی سروش هستند.

بیشتر بخوانید:

۵۰ درصد پرونده‌‎‌های شورای حل اختلاف استان تهران با سازش مختومه می‌شوند/ سازش ۱۰۰ درصدی پرونده‌های حوادث رانندگی

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات شورا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *