تشریح ماجرای پرتاب شدن یک خانم از خودروی ون پلیس در سبزه میدان رشت

18:36 - 29 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۸۰۱۴
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان درباره حادثه پرتاب شدن یک خانم از خودروی گشتی پلیس، توضیحاتی داد.

خبرگزاری میزان _ سرهنگ حسین حسن‌پور درخصوص جزییات ماجرای پرتاب شدن یک خانم از خودروی ون پلیس در حادثه سبزه‌میدان رشت، ضمن رد برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص برخورد گشت ارشاد با این شهروند خانم، بیان کرد: در پی شکایت احدی از شهروندان به دلیل سوء استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: متهم این ماجرا که حالت طبیعی نیز نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی با اشاره به وجود مستندات کافی و روشن بودن اصل این ماجرا از ممانعت شهروند خانم مورد بحث از انتقال متهم به مقر انتظامی و تلاش برای خارج کردن فرد دستگیرشده از خودرو پلیس، خبر داد، گفت: با توجه به محرز بودن تخلف متهم دستگیر شده و وجود شاکی خصوصی، پلیس ملزم به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی برای رسیدگی بیشتر بوده و قطعا مخالفت یا اصرار سایرین دلیلی بر عدم اجرای قانون نیست.

سرهنگ حسن‌پور ادامه داد: با بررسی مستندات و تصاویر دوربین‌های محل حادثه مشخص شد که این شهروند خانم پس از حرکت خودرو پلیس، از پنجره خودرو در حال حرکت آویزان شده و ادعای پرتاب کردن وی از خودرو گشت امنیت اخلاقی، کذب محض است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با گلایه از برخی شبکه‌های اجتماعی که به صرف دیدن یک ویدئو از زاویه نامناسب و بدون بررسی اصل ماجرا اقدام به قضاوت ناعادلانه پلیس می‌کنند، گفت: کارکنان پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق تمامی شهروندان هستند و پلیس در برقراری نظم و امنیت، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *