ادامه اعتصاب کارکنان بخش حمل و نقل ریلی انگلیس

14:26 - 29 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۷۵۷۵
شبکه ریلی انگلیس اعلام کرد که در پی اعتصاب‌ها تنها 20 درصد قطارها تردد خواهند داشت.

خبرگزاری میزان - هواداران فوتبال و شرکت‌کنندگان در جشنواره‌های موسیقی در انگلیس از جمله افرادی هستند که روز شنبه با اختلال جدیدی در سفر مواجه شدند، چرا که بیش از 45 هزار نفر از کارکنان بخش حمل و نقل ریلی این کشور در اعتصاب به دلیل وضعیت حقوق و شرایطشان شرکت کرده‌اند.

به گزارش«اسکای نیوز»، شبکه ریلی انگلیس اعلام کرد که تنها 20 درصد قطارها تردد خواهند داشت و برخی اپراتورهای صنعت ریلی این کشور تحت تأثیر اعتصاب‌ها قرار گرفته‌اند.

این اعتصاب در ادامه اعتصاب‌های کارکنان بخش ریلی در سراسر انگلیس در روز پنجشنبه و توقف در شبکه متروی لندن در روز جمعه برگزار شده است.

گفته می‌شود که احتمال دارد این اعتصاب‌ها ادامه داشته باشد.

اتحادیه کارکنان ریلی انگلیس دولت این کشور را متهم کرده است که شرکت‌های حمل و نقل ریلی را از ارائه خدمات بهتر به کارکنانش منع می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها، امروز تنها 4 هزار و 300 سرویس ریلی از 20 هزار سرویس معمول در سراسر انگلیس در ششمین روز اعتصاب ملی کارکنان بخش ریلی در تابستان امسال، فعال خواهند بود.

همچنین دیروز تعدادی از کارکنان بخش اتوبوسرانی انگلیس نسبت به شرایط معیشتی خود دست به اعتصاب زدند که انتظار می‌رود این اعتصاب امروز هم ادامه یابد.

انتهای پیام/


برچسب ها: انگلیس اعتصاب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *