تشکر فرمانده کل انتظامی کشور از قوه قضاییه برای صدور احکام ویژه علیه مجرمان خشن

14:01 - 29 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۷۵۲۶
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از قوه قضاییه تشکر می‌کنم که با ورود به موضوعات مختلف احکام ویژه‌ای را علیه مجرمان دارای جرایم خشن صادر کرده است.

خبرگزاری میزان _ سردار حسین اشتری در جمع مدیران اصحاب رسانه و خبرنگاران، بیان کرد: رسالت خبرنگاری یک‌رسالت بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، گفت: به نظر بنده اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین کسانی هستند که این تبیین را انجام می‌دهند.

سردار اشتری گفت: ارتباط و اقدامات ما با مردم دو سویه است و در این رابطه در تلاش هستیم تا امنیت و آرامش مردم را به حد بالای خود در جامعه برسانیم.

وی افزود: بررسی پرونده‌های انتظامی به جایگاه یا عنوان اشخاص ارتباطی ندارد، تمام پرونده‌ها برای پلیس با یک چشم بررسی می‌شود، اینکه در بزرگراهی حادثه‌ای رخ می‌دهد و دستور ویژه برای شناسایی متهم آن صادر می‌شود به دلیل این است که مدارک جرم ضبط و منتشر شده و شناسایی اینگونه جرایم بهتر انجام می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اقدامات فراجا در مراسم اربعین، اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا بهترین اقدامات را با کمترین هزینه‌ها برای انجام سفر اربعین برای هموطنان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه احکام ویژه و سریعی توسط قوه قضاییه در خصوص برخورد با مجرمان خشن صادر شده است، گفت: از قوه قضاییه تشکر می‌کنم که با ورود به موضوعات مختلف احکام ویژه‌ای را علیه مجرمان دارای جرایم خشن صادر کرده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برخورد با با یک خانم و سوار کردن وی بر خودروی ون پلیس، بیان کرد: این خانم دارای پرونده قضایی بود و اقدام پلیس هیچگونه ارتباطی با موضوع حجاب و‌ گشت ارشاد نداشته است.

وی با اشاره به بازداشت یک دختر مقابل مادرش، گفت: آن دختر خانم به دلیل تخلفی که انجام داد توسط پلیس دستگیر شد که مادرش نیز به ماموران پلیس اعلام کرد که قبل از دستگیر شدن دخترش به وی تذکر داده بود که حجاب خود را رعایت کند.

سردار اشتری با بیان اینکه تمام سعی پلیس بر حفظ اقتدار و خدمت به مردم است، تاکید کرد: اقتدار پلیس باید در جامعه حفظ و از طرفی نیز نباید به هموطنی ظلم شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *