بابایی: انتظار هواداران از استقلال بالاست/ هیچ کسی رفتار ناشایست ساپینتو را تأیید نمی‌کند

0:58 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۷۵۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال گفت: استقلال رکورد و کارنامه بسیار چشم‌گیری داشت و به خاطر همین طرفدارانش بیشترین انتظار را از این تیم دارند.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره عدم کیفیت هفته‌های ابتدایی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در شروع لیگ برتر امسال به خاطر اینکه بازیکنان و مربیان گرانقیمت وارد تیم‌های لیگی شدند سروصدای زیادی به پا شد که بر همین اساس انتظارات هواداران برای کسب نتایج خوب از تیم‌ها بالا رفته است. تیم فوتبال استقلال هم یکی از آن تیم‌های بود که مربی اروپایی جذب کرد و در ضمن سال قبل هم رکورد و کارنامه بسیار چشم‌گیری داشت تا طرفداران استقلال بیشترین انتظار را از این تیم داشته باشند.

وی ادامه داد: نتایج خوب فصل قبل به تاریخ پیوسته است و نباید به آن نتایج دلخوش بود. دیگر این فصل با مربی جدید شروع شده است و هر فصل لیگ برتر شرایط خاص خودش را دارد. باید این را هم در نظر داشته باشیم که امسال نیز چند تیم سرمایه‌گذاری میلیاردی کرده‌اند تا قهرمان شوند و رقابت برای کسب جام بسیار سخت خواهد بود.

*استقلال از هفته پنجم به تاکتیک آرمانی دست پیدا خواهد کرد

کارشناس فوتبال درباره اینکه بازی به بازی هماهنگی نفرات یک تیم شکل می‌گیرد، عنوان کرد: تمام تیم‌هایی که در رقابت‌های لیگ شرکت می‌کنند بالطبع بازی به بازی هماهنگ‌تر می‌شوند. به مرور زمان و هفته‌های پیش‌رو تاکتیک‌های کادر فنی در تیم‌ها دیکته می‌شود و آن موقع باید درباره عملکرد فنی تیم‌ها اظهار نظر کرد. به نظر من از هفته پنجم تیم‌هایی مثل استقلال به یک تاکتیک آرمانی دست پیدا خواهند کرد و اگر همین روند رو به رشد در تیم حفظ شود، می‌توان به کسب بهترین نتیجه تا آخر فصل امیدوار بود.

بابایی در مورد دیدار استقلال و ملوان تاکید کرد: استقلال مقابل ملوان خیلی بهتر از دیدار با سپاهان بازی کرد و فقط یک مقدار چمن ورزشگاه ملوان روی عملکرد بازیکنان استقلال تاثیر منفی گذاشته بود، اما رفته رفته بازیکنان با تاکتیک کادر فنی توانستند در نیمه دوم به نتیجه مورد نظر و ۳ امتیاز دست پیدا کند.

*استرس روی ساپینتو باعث ایجاد آن رفتار شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص لگد ساپینتو به برنکارد انتقال مصدومین در دیدار با ملوان تاکید کرد: هیچ کس رفتار ناشایست ساپینتو را تایید نمی‌کند. انتظارات از تیم فوتبال استقلال زیاد است و استرس روی مربی باعث ایجاد این رفتارها می‌شود. قطعاً بعد از انجام این کار خود او نیز از این حرکت ناراحت است، اما باید سرمربی بعد از هر باخت و گل خورده‌ای به اعصابش مسلط باشد. به طور حتم در فوتبال حرفه‌ای روز دنیا فشار روی بازیکن و مربیان زیاد است و این نفرات باید به صورت حرفه‌ای رفتار کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این فصل تیم‌های استقلال، سپاهان، پرسپولیس، فولاد، گل‌گهر، تراکتور و مس رفسنجان از نظر به خدمت گرفتن کادرفنی و بازیکن خیلی هزینه کرده‌اند. به طور حتم قهرمان از بین این تیم‌ها معرفی خواهد شد، اما سپاهان تا اینجا به خاطر گرفتن 6 امتیاز، هیچ نقد و انتقادی روی عملکردش وجود ندارد. اما هیچ چیزی دور از ذهن نیست، مانند قهرمانی تیمی مثل استقلال خوزستان. در فوتبال دنیا هم برخی اوقات تیمی مثل لسترسیتی به قهرمانی لیگ برتر انگلستان می‌رسد.

انتهای پیام/


برچسب ها: لیگ برتر سپاهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *