رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اصلانیان: پرسپولیس برای فولاد بازی کرد/ امیدوارم در پایان فصل حسرت امتیازات از دست رفته را نخوریم

14:33 - 31 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۷۵۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فولاد عقب نشست، بازی را بست و به هر چیزی که خواست دست یافت.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: پرسپولیس در دومین بازی هم به تساوی رسید و ضمن اینکه تا اینجا 4 امتیاز از دست داده، نتوانسته گلی هم بزند. مسلماً هر چه که لیگ به جلوتر می‌رود این امتیازات از دست رفته به ضرر تیم خواهد بود. امیدوارم در پایان فصل حسرت این امتیازات را نخورند.

وی افزود: بار فنی دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان بسیار پایین بود. دو موقعیت برای هر تیم وجود داشت که یکی به تیر خورد و تک به تک را هم بیرانوند گرفت. هافبک‌های میانی پرسپولیس در اکثر اوقات بازی پاس‌های عرضی مرده به یکدیگر دادند. فولاد عقب نشست، بازی را بست و به هر چیزی که خواست دست یافت.

*تنها تیمی که خیلی بهتر از سایر تیم‌ها نتیجه گرفته، سپاهان است

کارشناس فوتبال در مورد اینکه باید چند هفته از لیگ بگذرد تا عیار تیم‌ها مشخص شود، عنوان کرد: تیم‌ها به تازگی از اردوهای بدنسازی سنگین خارج شده‌اند و چند هفته باید بگذرد تا به شرایط بدنی ایده‌آل بازگردند. تنها تیمی که خیلی بهتر از سایر تیم‌ها نتیجه گرفته، سپاهان است. به این دلیل که آنها زودتر از دیگران اردوهای بدنسازی خودشان را شروع کردند و شرایط بدنی نفرات‌شان نسبت به دیگر بازیکنان فرق دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: البته تیم‌های قدرتمند در لیگ خودمان بوده‌اند که در هفته‌های ابتدایی آنچنان از لحاظ بدنی آماده نبوده‌اند، اما به مراتب و به مرور زمان هر چه به جلوتر می‌روند بدن‌های بازیکنان‌شان آمادگی‌اش را به دست می‌آورد تا نتایج بهتری را کسب کنند. سال‌های قبل تیم‌هایی مثل برق شیراز در چند هفته نخست تمام بازی‌های خود را پیروز می‌شدند، اما تیم‌های مدعی با رسیدن به شرایط نرمال بدنی و هماهنگی بازیکنان‌شان به صدر جدول صعود می‌کردند.

*هافبک‌های پرسپولیس نتوانسته‌اند موقعیت‌های خوبی برای مهاجمان بسازند

اصلانیان در خصوص دیدار هفته سوم این تیم مقابل آلومینیوم در اراک تصریح کرد: بازی بعدی پرسپولیس مقابل آلومینیوم است که در شهر خودشان خیلی خوب بازی می‌کنند. اگر پرسپولیس بخواهد از کورس دیگر تیم‌های مدعی عقب نماند باید حداکثر امتیاز را در این بازی بگیرد.

وی در مورد علت عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس تاکید کرد: کل سیستم گلزنی بر این پایه و اساس است که هافبک‌ها موقعیت‌ برای فوروارد می‌سازند و او از چند موقعیت یک گل به ثمر می‌رساند. در دو بازی گذشته هافبک‌های پرسپولیس به دلیل عدم هماهنگی نتوانستند موقعیت‌های خوبی برای مهاجمان بسازند. به طور مثال وقتی مهدی طارمی در پرسپولیس چند موقعیت خوب را از دست می‌داد به خاطر این بود که هافبک‌ها توانسته بودند به بهترین نحو کار خود را انجام دهند.

اصلانیان در پایان خاطرنشان کرد: البته هنوز مدت کمی است که بازیکنان در کنار هم هستند و بر همین اساس هماهنگی لازم بین بازیکنان میانی و هجومی پرسپولیس به وجود نیامده است. قطعاً بعد از گذشت چند هفته بازیکنان نسبت به قابلیت‌های یکدیگر شناخت پیدا خواهند کرد و این هماهنگی تاکتیکی و فنی بین نفرات، باعث پیشرفت و گلزنی خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *