رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با ورود دستگاه قضا از تغییر کاربری 84 هکتار در ساوجبلاغ استان البرز جلوگیری شد

15:46 - 29 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۷۳۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ از جلوگیری از تغییر کاربری 84 هکتار از اراضی کشاورزی در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان - محمد امین عبدی با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها در حوزه قضایی ساوجبلاغ گفت: این عملیات آزادسازی 84 هکتاری در «روستای سرخاب تهران ویلا» واقع در «بخش مرکزی» شهرستان ساوجبلاغ انجام شده است.

وی ارزش اراضی آزادسازی شده را 300 میلیارد تومان‌ عنوان ‌کرد و افزود: در این عملیات، بیش از 75 مورد دیوارکشی غیرمجاز به طول تقریبی۱۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع، 15 مورد بنای غیرمجاز در حال ساخت به مساحت تقریبی2هزار و ۵۰۰ متر مربع، بیش از 54 مورد محوطه سازی به مساحت تقریبی 5هزار و ۵۰۰ متر مربع ، 4 مورد شن‌ریزی و ایجاد معبر بین مزارع به مساحت تقریبی6000 متر مربع، 8 مورد آلاچیق به مساحت تقریبی 100 مترمربع، بیش از 35 مورد دپوی مصالح به مساحت تقریبی 8500 مترمربع و 10 مورد پی کنی و گودبرداری برای ساخت استخر به مساحت تقریبی200 مترمربع اعمال قانون شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ در پایان بیان کرد: عملیات آزادسازی کماکان ادامه دارد و در راستای صیانت از اراضی زراعی و باغها با هر گونه تغییر کاربری غیرمجاز با جدیت مقابله خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تغییر کاربری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *