پویش «به عشق حسین(ع) می بخشم» موجب گذشت در یک پرونده ۲۴ میلیارد ریالی شد

15:09 - 29 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۷۱۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد از گذشت در پرونده ۲۴ میلیارد ریالی در قالب « پویش به عشق حسین(ع) می بخشم » خبر داد.

خبرگزاری میزان - محمدرضا حداد با اعلام خبر گذشت در پرونده ۲۴ میلیارد ریالی در قالب « پویش به عشق حسین(ع) می بخشم »،  اظهار کرد: محکوم این پرونده پس از گذشت یک‌سال به دلیل عدم توانایی در پرداخت دِین و با وجود 2 فقره پرونده مالی به مبلغ 24 میلیارد ریال در زندان بسر می برد.

وی افزود: در نهایت با تلاش و همت اعضا شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان شهرستان یزد و در اجرای «پویش به عشق حسین(ع) می بخشم» با گذشت 17 میلیارد ریالی شاکی، از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت و سوگواری حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ صلح و سازش، پویشی بنام «به عشق حسین (ع) می بخشم» با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سراسر استان ایجاد شد که در این زمینه تلاش های بسیار خوبی صورت گرفته است.

حداد با بیان اینکه استان یزد از ظرفیت های فرهنگی و معنوی بسیار خوبی برخوردار است، اظهار کرد: این استان به حسینیه ایران معروف و مشهور است بنابراین توانسته با استفاده از این ظرفیت در ماه های محرم و صفر و با برگزاری پویش‌های «به عشق حسین می بخشم»، «هر هیئت آزادی یک زندانی» و«نخل آزادی» در امر سازش و میانجی گری در پروندها جهت آزادی متهمان و محکومان زندانی موفقیت‌های خوبی را بدست آورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: حل اختلاف سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *