عطایی: برای بازی‌های مهمتری آماده می‌شویم/ در توپ‌های برگشتی و دفاع روی تور پیشرفت کرده‌ایم

0:00 - 29 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۶۶۸۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل لهستان تنها یک دفاع داشتیم و امروز موفق به انجام 16 دفاع شدیم.

خبرگزاری میزان - بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست 3 بر 2 مقابل صربستان در جام واگنر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*تیم ایران نسبت به دو بازی قبلی مقابل اوکراین و لهستان عملکرد بسیار بهتری داشت. به هر حال برای بازی‌های سخت‌تر و مهم‌تر آماده می‌شویم. بازیکنان ایران در توپ‌های برگشتی عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داشتند.

*در کارهای دفاعی پیشرفت خوبی داشتیم. مقابل لهستان تنها یک دفاع داشتیم و امروز موفق به انجام 16 دفاع شدیم و این نشان می‌دهد که روندمان مثبت بوده است. در مجموع فکر می‌کنم با آمادگی صد درصدمان فاصله داریم و سعی می‌کنیم در بازی تدارکاتی پیش رو به آمادگی بالاتری برسیم.

*فکر می‌کنم شرایط خیلی خوب بود. معنوی‌نژاد به‌عنوان بازیکنی که توانست نظرها را به خود جلب کند و عملکرد خوبی هم داشت ما را به اهداف‌مان نزدیک‌تر کرد. جواد کریمی و مجرد هم که در مقطعی مصدوم بودند، عملکرد مناسبی داشتند. بازیکنانی که در طول فصل کمتر بازی کرده بودند روند رو به رشدی داشتند و این یک فرایند خوب برای تیم ایران است.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار می‌شود و شاگردان عطایی روز شنبه در سومین و آخرین مسابقه خود در این دوره از رقابت‌ها از ساعت 18:30 به وقت تهران مقابل آرژانتین قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *