حسین‌خانی: پیروزی پر گل مقابل پیکان حق مس بود/ جذب بازیکن خارجی پروسه خودش را دارد

22:39 - 28 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۶۵۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: در بازی قبلی هم ما بر اساس تاکتیک حریف گل نخوردیم.

خبرگزاری میزان - فرزاد حسین‌خانی، سرمربی تیم مس کرمان پس از برد پر گل مقابل پیکان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*قبل از بازی تمرینات خوبی انجام داده بودیم. با همان یک بازی هفته اول تیم پیکان را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. شیوه بازی و تفکرشان را می دانستیم. نکات لازم را به بچه ها گوشزد کرده بودیم. خداراشکر آن ها هم در راستای خواسته های کادر فنی پرتلاش بودند. فکر می کنم این نتیجه، حق مس کرمان بود.

 *بازیکن خارجی پروسه خودش را دارد. در این مورد مشکلاتی داشتیم و نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم اما همچنان با اینکه حدود 48 ساعت به پایان نقل و انتقالات باقی مانده تلاش می‌کنیم بازیکنانی را در بعضی پست ها بگیریم.

*بازیکنان توانمندی داریم. در بازی قبلی هم ما بر اساس تاکتیک حریف گل نخوردیم. روی دو ریباند گل خوردیم. تیم بدشانس زمین بودیم. اینطور نیست که بیشتر در فاز حمله کار کنیم. بر اساس تاکتیک حریف کار می کنیم. سعی می‌کنیم نقاط قوت خودمان را تقویت و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

*مطمئنا استقلال حریف سختی است. بازی در آزادی شرایط خاص خودش را دارد. فعلا بچه‌ها در خوشحالی این بازی هستند. 24 ساعت آینده را می‌توانند به این بازی فکر کنند. مطمئنا بعد از 24 ساعت تمام توان و تفکرمان را روی بازی بعدی می‌گذاریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *