رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تارتار: تعویض‌های اجباری به ذوب‌آهن لطمه زد/ بد موقعی گل خوردیم

20:59 - 28 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۶۵۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از تساوی مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر گفت: اتفاقاتی که آخر بازی رخ داد و داور چهارم نگذاشت تعویض کنیم.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر، اظهاراتی داشت که در زیر آنرا می‌خوانید:

*نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم اما با شروع نیمه دوم تراکتور ما را ناخودآگاه به عقب کشاند.

*بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه دوم تراکتور احساسی حمله کرد و ما را به عقب کشید.

*خیلی سخت بود و بد موقعی گل خوردیم اما به خاطر احترام به اصحاب رسانه به نشست آمدم.

*ما از دروازه محافظت کردیم اما اتفاقات و اشتباهاتی رخ داد.

*بازیکن‌مان اواخر بازی مصدوم شد و تیم ما 10 نفره شد.

*اشتباهات این بود که داور چهارم در تعویض آخر ما تابلوی تعویض را بالا نبرد. وقت اضافه را نشان داد اما ما می‌خواستیم 2 تعویض انجام دهیم. بازیکن ما وارد زمین شد و داور چهارم گفت تمام است و تعویض انجام شده است در صورتی که می‌خواستیم 2 تعویض انجام دهیم و باید تابلوی تعویض نشان داده می‌شد. خیلی عجیب بود چطور داور چهارم اجازه داد بازیکن داخل زمین برود؟ بازیکن ما اگر تحتفشار بازی بوده و اشتباه کرده وارد زمین شده باید بیرون می‌آمد و کارت می‌گرفت چون قانون این را می‌گوید. داور هم می‌گوید وقتی داخل زمین رفته بگذارید برود. این برایم عجیب بود و نگذاشتند 2 تعویض را انجام دهیم، در نهایت گل تساوی را دریافت کردیم.

*خیلی حیف بود. بچه‌های ما تلاش کردند، با چنگ و دندان دفاع می‌کردند اما زیبایی فوتبال همین است و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

*ما به اتفاق همکاران بازی قبل حریف را آنالیز کردیم و می‌دانستیم با چه سیستمی بازی می‌کنند و با توجه به سر زن‌های خوبی که دارند دنبال ضربات ایستگاهی هستند. سعی کردیم در 18 قدم خطا ندهیم اما این اتفاق افتاد.

*ما تراکتور را خوب کنترل کردیم به طوری که آنها تراکتور رو به بازی مستقیم آورد اما اتفاقاتی که آخر بازی رخ داد و داور چهارم نگذاشت تعویض کنیم. بدون تابلوی تعویض بازیکن زمین رفته است و گفتند تعویض دوم می‌سوزد. برایمان عجیب بود، قانون مشخص است، داور تایم اضافه را نشان داده و بازیکن به اشتباه وارد زمین شده است. تعویض ما سوخت و نمی‌دانم چه بگویم.

*قانون مشخص است و همه چیز باید روی اصول باشد نمی‌دانم چه بگویم. 2 تعویض ما باید همزمان انجام می‌شد اگر بازیکن اشتباه کرده او را صدا کنید و به او کارت بدهید.

*تعویض‌های اجباری به ما لطمه زده است. نیمه اول 2 تعویض اجباری داشتیم. نیمه دوم نیمه مربیان با تعویض‌هایی است که انجام می‌دهند. ما بازیکنان را به خاطر مصدومیت تعویض کردیم و 2 تایم را از دست دادیم. اواخر بازی نتوانستیم خوب مدیریت کنیم و گل تساوی را دریافت کردیم. فکر می‌کنم اتفاقات در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. 

*از بازی راضی هستم اما حیف شد و باید برنده از زمین خارج می‌شدیم. تمام نقاط قوت تراکتور را کاملاً بسته بودیم اما روی اتفاق و صده دیدگی دفاع وسط‌‌‌مان گل مساوی را دریافت کردیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *