ورود مدعی العموم به معوقات پیمانکاران سازمان پسماند غرب تهران/طبق نظر کارشناس ظرف یک هفته باید مبالغ به حساب پسماند واریز شود

12:28 - 09 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۰۶۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد ضمن اشاره به ورود مدعی العموم به معوقات پیمانکاران سازمان پسماند غرب تهران از صدور دستورات لازم مبنی بر انجام کارشناسی و اخذ وجوه حاصله از پیمانکاران و عودت آن به صندوق بیت المال خبر داد.

جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اظهار کرد: به دلیل اختلاف بین شهرداری و اداره پسماند و تعویق در انجام مزایده پسماند، حدود سه ماه است که هیچ وجهی به سازمان پسماند واریز نشده است در حالی که طبق مزایده قبلی باید هر ماه ۶۰ میلیون تومان به حساب این سازمان واریز می‌شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره به ورود مدعی العموم به معوقات پیمانکاران سازمان پسماند غرب تهران توضیح داد: به دلیل تکرار مزایده و عدم انجام به موقع آن پیمانکار مربوطه به لحاظ انقضای قرارداد و علی رغم استیفای منافع حاصله از پرداخت مبلغ قرارداد خودداری می‌کرد.

جبله گفت: دستورات لازم را مبنی بر انجام کارشناسی و اخذ وجوه حاصله از پیمانکاران و عودت به صندوق بیت المال صادر کردیم.

وی با بیان اینکه باید این مبلغ به حساب پسماند واریز شود اظهار داشت: ظرف یک هفته طبق نظر کارشناس باید این مبالغ از آن‌ها دریافت و به حساب پسماند واریز شود در غیر این صورت علیه مقصرین احتمالی از جمله مدیران اعلام جرم خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *