هدایی: می‌توانم جزو ۲۰ پینگ‌پنگ‌ باز برتر جهان شوم/ با تغییر تاکتیک عالمیان را بردم

8:45 - 29 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۶۳۴۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: حدودا ۴۰ روز ديگه باید در مسابقات جهانی چنگدو شرکت کنیم.

امیرحسین هدایی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد درخشان تیم ملی تنیس روی میز ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: سطح کیفی مسابقات خوب بود و خوشحالم که هم در بخش انفرادی و هم تیمی توانستم به مدال طلا برسم. از یک ماه و نیم گذشته تمام تلاشم را به کار گرفته بودم که به طلای بازی‌های کشورهای اسلامی برسم که در نهایت پرچم ایران در هر دو بخش تیمی و انفرادی بالا رفت.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در مورد رقبایش در قونیه، تصریح کرد: در ۲ بازی اول بخش انفرادی قرعه راحتی داشتم و به آسانی به نیمه نهایی رسیدم. در این‌ مرحله و برای رسیدن به فینال به مصاف پینگ‌پنگ باز المپین عربستانی رفتم و با اینکه خیلی جنگنده و با انگیزه ظاهر شد، اما در یک بازی یک طرفه این حریف سعودی را شکست دادم. در بازی فینال هم به مصاف نیما عالمیان رفتم و با اینکه در ۲ ست اول عالمیان من را تحت فشار قرار داده و جلو بود، اما با تغییر تاکتیم در طول بازی از سد او گذشتم و طلایی شدم.

وی درخصوص برنامه‌ها و مسابقات پیش رو، گفت: قرار است نزدیک به ۲۰ روز دیگر برای شروع تمرینات تیم باشگاهی‌ام در لیگ فرانسه راهی این کشور شوم. همچنین طبق برنامه باید در مسابقات جام کانتندر عمان هم شرکت کنیم. از آنجایی که حدودا ۴۰ روز ديگه باید در مسابقات جهانی چنگدو شرکت کنیم، حضور در جام کانتندر عمان جهت آماده‌سازی برای حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی پینگ‌پنگ است.

هدایی در پايان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر تمام تلاشم را انجام دادم‌ و پس از مدال‌هایی که در قونیه کسب شد، انتظار حمایت چند برابری را از مسئولین داریم. در همینجا باید از زحمات پدر و مادرم و همچنین احسانی‌مهر تشکر کنم و باید تاکید کنم اگر به درستی حمایت شوم، می‌توانم جزو ۲۰ پینگ‌پنگ‌ باز برتر جهان شوم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *