رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاسمیرو در یک قدمی امضای قرارداد با شیاطین سرخ

13:43 - 28 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۶۱۵۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
منچستریونایتد با رئال مادرید برای انتقال کاسمیرو به توافق رسیده است.

خبرگزاری میزان - مراحل انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد با سرعت زیادی درحال تکمیل است. این هافبک 30 ساله برزیلی در آستانه انتقال به اولدترافورد قرار گرفته و این در شرایطی است که به نظر می‌رسید پنجره تابستانی برای رئال به اتمام رسیده است.

فابریتزیو رومانو در گزارشی مدعی شد قرارداد چهار ساله کاسمیرو با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر قطعی شده است. منچستریونایتد رقم 60 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون پاداش به رئال مادرید پرداخت می کند و تمامی توافقات قطعی شده است.

ستاره‌های برزیلی حاضر در تمرین رئال مادرید مانند ادر میلیتائو، وینیسیوس جونیور و رودریگو، اولین بازیکنانی بودند که از تصمیم این بازیکن برای انتقال به اولدترافورد مطلع شدند.

کاسمیرو در رئال مادرید و با قرارداد فعلی 10 میلیون یورو حقوق خالص دریافت می‌کند که با توجه به قرارداد این بازیکن تا سال 2025، در مجموع 30 میلیون یورو می‌شود. اما به نظر او در پنج سال و با سالی 14 میلیون دستمزد، احتمالا در منچستریونایتد 70 میلیون یورو خواهد گرفت.

کاسمیرو در حال حاضر 30 ساله است و به نظر می رسد این تفاوت هنگفت در دستمزد و درآمدزایی به مراتب بیشتر در اولدترافورد، انگیزه اصلی او برای جدایی از رئال مادرید بوده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *