زنگنه: حیدری «محشر» و برجعلی «پدیده» بودند/ استراتژی بهمنیار را تغییر دادیم

11:56 - 28 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۶۰۰۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: عدم حضور در بازی‌های تدارکاتی تاثیرش بر روی روند کار ما در بازی‌های کشورهای اسلامی را گذاشت.

پگاه زنگنه در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد کاراته بانوان در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: در مجموع بد نبودیم و در صورت کسب یک طلا اوضاع بهتر از این هم می‌شد. در وزن 50- کیلوگرم سارا بهمنیار بعد از مدتی که در مدال گرفتن وقفه داشت با تغییر استراتژی در نحوه مبارزه توانست مدال برنز بگیرد. البته رنگ مدال آن گونه که ما می‌خواستیم نبود، اما در مجموع از عملکرد او رضایت داریم.

وی افزود: در وزن 61- رزیتا علیپور خوب کار کرد و متاسفانه در بازی حساسی که داشت، امتیازاتی که گرفت را به او ندادند. البته رزیتا معتقد بود این داور با او مشکل دارد و بارها در مسابقات همین روند را تکرار کرده و به همین دلیل اعتراض کرد و شیکاک شد و از راهیابی به جدول شانس مجدد بازماند.

مربی تیم ملی کاراته بانوان درباره عملکرد مبینا حیدری گفت: مبینا حیدری محشر بود و با تمام وجود جنگید. اگر یکی دو بازی تدارکاتی را پیش از کشورهای اسلامی تجربه میکرد بی برو برگرد طلا میگرفت اما چون حریف فینال او نایب قهرمان المپیک بود و حداقل 10 کاراته وان و تورنمنت رفته بود، مبینا به مدال نقره بسنده کرد.

زنگنه تصریح کرد: در وزن 68+ لیلا برجعلی پدیده ما بود چون او دختر قوی و نترسی است و برایش فرقی ندارد مقابل چه حریفی قرار می‌گیرد. او با نفر یک رنکینگ جهان از ترکیه بازی کرد و با اینکه از رقیب جلو بود و سنشو را هم داشت، در چند ثانیه پایانی بازی ضربه‌ای که 20 سانت با صورتش فاصله داشت از دید داوران امتیاز داشت و بازی را به ترکیه دادند.

مربی تیم ملی کاراته بانوان در پایان گفت: عدم حضور در بازی‌های تدارکاتی تاثیر خودش را روی روند کار ما گذاشت، اما در مجموع تیم عملکرد نسبتا قابل قبولی داشت و امیدوارم در ادامه بتوانیم نتایجی بهتر از این برای کاراته ایران به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *