تشکیل ۲ پرونده در حوزه قاچاق ارز در استان البرز/ کارمند و صرافی متخلف ارزی در انتظار رای دادگاه

11:00 - 09 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۰۵۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز ضمن تاکید بر مبارزه با قاچاق ارز از تشکیل ۲ پرونده در حوزه قاچاق ارز (دلار) طی روز‌های گذشته خبر داد.

علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به پرونده‌های قاچاق ارز بیان کرد: طی روز‌های گذشته در حوزه ارز ۲ نوع پرونده را بررسی کردیم، در یکی از پرونده‌ها، خریدار ارز از کارمندان دولت بود که به همراه صرافی متخلف دستگیر شدند و پرونده در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: صرافی متخلف حدود ۱ میلیارد تومان معادل ۱۲۶ هزار دلار را در یک مرحله و خارج از ضوابط و موعد‌های قانونی (برای حواله ارز اختیار نداشت) به کانادا حواله کرده بود.

مختاری توضیح داد: البته فرد متهم داوطلبانه به ما مراجعه کرده و خواهان پیگیری موضوع شد چرا که مبلغی از دلارهایش را از دست داده بود.

وی افزود: پرونده دیگری نیز در حوزه قاچاق ارز در جاده ساوجبلاغ توسط نیروی انتظامی کشف شد که متهم ۳۰ هزار دلار را به صورت قاچاق جابجا می‌کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در پایان بیان کرد: در هر دو پرونده موعد صدور دادنامه نزدیک است و تلاش می‌کنیم تا پایان ماه رای آن‌ها را صادر کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *