رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سند مالکيت تک برگ مسجد مقدس جمکران صادر شد

11:06 - 27 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۵۱۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سند مالکیت حدنگاری و الکترونیکی مسجد مقدس جمکران توسط فتاحی قائم مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت این مسجد مقدس تحویل داده شد.

خبرگزاری میزان- سند مالکیت حدنگاری و الکترونیکی مسجد مقدس جمکران توسط فتاحی قائم مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت این مسجد مقدس تحویل داده شد.

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شامگاه 26 مرداد به همراه قائم مقام خود فتاحی و علی جوانی مدیرکل ثبت اسناد استان با حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان ضمن تشکر از قائم مقام سازمان و مدیرکل ثبت استان بابت پیگیری صدور سند مسجد مقدس جمکران و 22 فقره زمین های اطراف مسجد جمکران بیان کرد: نگاه ما نسبت به آینده مسجد بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری ظرفیت حضور 50 میلیون نمازگزار در سال خواهد بود که این عدد هم اکنون حدود 21 میلیون نفر می باشد و امید داریم آنچه که وظیفه است به نحو احسن تشخیص و به هنگام عمل کنیم.

در ادامه دیدار های رئیس سازمان ثبت اسناد در استان قم با حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی مدیر مدرسه علمیه شهیدین نیز دیدار کرد و در این دیدار فتاحی قائم مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سند مالکیت و حدنگاری مدرسه شهدین را تحویل حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سند جمکران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *