رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بختی: سطح مسابقات شمشیربازی کشورهای اسلامی بالا بود/ دختران ما عالی بازی کردند

11:53 - 26 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۳۸۲۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
بانوی شمشیرباز ایران ضمن تاکید بر بالا بودن سطح مسابقات کشورهای اسلامی گفت: توجه به دختران و برگزاری اردوهای مستمر باعث شد در حد کمی خودمان را نشان دهیم.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، اعظم بختی پس از کسب مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی ضمن تقدیر از تمام کسانی که زحمت کشیدند به خصوص مسئولان اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و بازیکنانی که رنکینگ جهانی داشتند در این مسابقات شرکت کرده بودند.

بختی با اشاره به حضور و بازی عالی بانوان شمشیرباز ایرانی در این رویداد عنوان کرد: همچنین کشورهای ترکیه، ازبکستان، قزاقستان و قرقیزستان با بازیکنان مطرح خود آمده بودند که در سطح آسیا عالی هستند. همه بازیکنان تلاش کردند و واقعا تلاش آنها قابل ستایش است.

وی در مورد بازی آخر خود با حریف ترکیه‌ای تصریح کرد: حریف ترکیه‌ای قدرت بدنی خیلی بالایی داشت. رقابت پایاپایی با او داشتم اما در ضربات آخر نتوانستم موفق شوم و شرمنده شدم.

بانوی شمشیرباز ایران پس از کسب اولین مدال شمشیربازی بانوان ایران در مسابقات کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: نتایجی که دختران ما می‌گیرند به خاطر تلاش مداومی است که در چند ماه صورت گرفت. توجه به دختران و برگزاری اردوهای مستمر باعث شد در حد کمی خودمان را نشان دهیم. اگر این حمایت ها بیشتر و ادامه دار باشد، واقعا بانوان شمشیربازی می توانند نتایج بهتر از این را کسب کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: شمشیربازی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *