بازتعريف ماموريت شبكه/فرهنگ تعامل با دستگاه هاى استان تهران

9:54 - 26 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۳۳۶۵
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
معاون سيما تصريح كرد: شبكه تهران بايد با رويكرد شبكه استانى وفرهنگ نیازسنجی و مخاطب شناسی، سبد متنوعى از محصولات رسانه اى را در گستره استان تهران ارائه كند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی صدا و سیما، محسن برمهانى در جمع مديران شبكه تهران گفت: در دوره تحولى انتظارمان از شبكه پنج تلويزيون كاركرد يك شبكه استانى است كه گستره فعاليتش تهران بزرگ و شهرستان‌هاى استان تهران است.

شبكه پنج و توليدات فرهنگ ساز

وى با مرور روند گذشته شبكه پنج و توليدات فرهنگ ساز آن افزود: خوشبختانه شبكه تهران فراگيرى يك شبكه عمومى و ملى را دارد و از اين فرصت و نيز ظرفيت جريان سازى كلان‌شهر تهران براى ساير شهرهاى بزرگ، بايد براى جذب بيشتر و جلب رضایت مخاطبان بهره برد.


برمهانى خطاب به مديران شبكه تصريح كرد: در قامت يك شبكه استانى در معاونت سيما، بايد با رويكرد شبكه استانى و نیازسنجی و مخاطب شناسی، سبد متنوعى از محصولات رسانه اى ارائه كنيد.

تقويت هويت شبكه

وى بر حضور موثر مديران شبكه در جلسات و تصميمات استانى تاكيد كردو گفت: اين امر در راستاى تقويت هويت شبكه لازم است و از طرف دیگر تعامل شما با دستگاه هاى خدمتگزار همچون استاندارى، شهردارى و… بركات و فواید دارد.

برمهانى هم‌افزايى بين‌شبكه‌اى را جزو راهبردهاى دوره جديد رسانه ملى برشمرد و گفت: يكى از اين همكارى هاى بين شبكه اى به دليل توجه و انس بيشتر ايرانيان خارج از كشور به پايتخت، مى تواند با شبكه جهانى جام جم شكل بگيرد که نیازمند طراحی رسانه ای است.

وى ابراز اميدوارى كرد سياستگذاری جدید در راستای بازتعریف ماموریت اصلی شبکه و نيز تقويت برنامه هاى گفتمانى انقلاب در یک فاصله زمانی مشخص و به طور معنادار روى انتن شبكه تهران نمود پیدا کند.

فرهنگ

شبکه تهران

در این دیدار مهندس اشنابه مدیر شبکه پنج سیما به رویکرد استانی و شهروند محور شبکه تهران تاکید کرد و افزود: برنامه هایی نظیر «تهران بیست»، «در شهر»، «در استان»، «شب فیروزه ای»، «شهر امن»، «نوروز در راه است»، «داستان یک شهر»، «جشن رمضان»، «خنده رو»، «قرار بهشت»، «تهرانگرد»، «تهران 14»، «سلام تهران»، «به خانه بر می گردیم»،

وی ابراز کرد: «گزارش های کوتاه خبرنگاران مردمی» در قالب برنامه 65 ثانیه و… تنها تعداد انگشت شماری از ده ها برنامه این شبکه است که با هدف اطلاع رسانی از رویداد های فرهنگی، هنری، اجتماعی پایتخت و همچنین پیگیری درخواست های شهروندان و مردم استان و انعکاس و به تصویر کشیدن اقدامات و تلاش های مسئولان استان و شهر تهران روی آنتن این شبکه می رود.

وی به حضور دائمی و پررنگ شبکه تهران سیما در جلسات متعدد و پرشمار استانی اعم از «شورای تامین استان، ستاد استانی کرونا، قاچاق کالا و ارز، عفاف و حجاب، کارگروه های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی، امنیتی، مبارزه با مواد مخدر، خانواده و…» اشاره کرد و افزود: ضمن حضور نمایندگان این شبکه در جلسات متعدد و پرشمار دستگاه‌های مختلف شهری و استانی، تلاش می کنیم در راستای سیاست ها و فرهنگ ضوابط رسانه ملی و همچنین شبکه تهران، فرهنگ تعاملی سازنده و روابط گسترده تری با مسئولان استانی داشته باشیم.

اهداف برنامه های روی آنتن

در این دیدار سایر مدیران شبکه تهران ضمن معرفی و تشریح فعالیت های گروه های برنامه ساز، اهداف برنامه های روی آنتن را تبیین و دستاوردهای هر برنامه را نیز یادآور شدند.

شايان گفتن است معاون سيما ضمن بازديد از گروه هاى برنامه ساز و بخش هاى ستادى شبكه تهران به همكاران اين شبكه خداقوت گفت.

در اين بازديد، کوروش مفاخرى رييس مركز طرح، برنامه و ارزيابى، سید باقر حاجى سید رضى رييس مركز توليد و فنى، مرتضى طاهرى سرپرست مالى و ادارى، سعيد سلطانى مشاور اجرايى و مدير دفتر و حميد خواجه نژاد مدير روابط عمومى سيما نيز حضور داشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *