رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمد: پرسپولیس نباید در هفته‌های نخست امتیاز از دست بدهد/ نکونام این فصل تیم بسیار خوبی بسته

16:14 - 28 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۲۹۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود نباید در این هفته‌های نخست امتیاز از دست بدهد.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با میزان، در مورد دیدار هفته اول پرسپولیس با ذوب‌آهن اظهار داشت: در هفته‌های ابتدایی مسابقات لیگ برتر معمولاً تیم‌ها هنوز از لحاظ آمادگی بدنی و هماهنگی تاکتیکی به فرم ایده آل نرسیده‌اند. باز با این شرایط پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و در نیمه دوم همان پرسپولیس همیشگی را که هجومی بازی می‌کند، شاهد بودیم. ذوب‌آهن تحت فشار بود و خیلی مقاومت کرد تا گلی از پرسپولیس دریافت نکند.

وی ادامه داد: اگر تماشاگران در بازی با ذوب‌آهن حضور داشتند، مطمئناً پرسپولیس می‌توانست ۳ امتیاز را بگیرد. فوتبال بدون تماشاگر اصلاً هیچ جذابیتی ندارد. مسابقاتی که در محلات بازی می‌کنند بهتر از لیگ برتر است، چون حداقل چند نفر از نزدیک مسابقه را نگاه می‌کنند و باعث هیجان در بازی می‌شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جذب مهاجم جدید برای این تیم تصریح کرد: یورگن لوکادیا باید در ترکیب پرسپولیس به میدان برود و عملکردش در حین بازی مورد ارزیابی قرار بگیرد. به طور حتم نمی‌توان از حالا در مورد کیفیت‌های این مهاجم هلندی صحبت کرد که در تیم‌های بزرگ به میدان رفته است. همه فوتبال ایران می‌گفتند که استوکس مهاجم خیلی خوبی است و می‌تواند در پرسپولیس آقای گل شود، اما دیدید که چه بلایی سر باشگاه آورد.

محمد درباره اینکه باید به جوانان و امیدهای پرسپولیس بیشتر میدان داده شود، گفت: این فصل گل‌محمدی به جوانترها و بازیکنان میدان خواهد داد. به طور حتم بها دادن به نفرات رده سنی امید و جوانان برای آینده پرسپولیس بسیار مفید خواهد بود. بازیکنان جوان سرمایه‌های باشگاه هستند و با اثبات شایستگی‌شان می‌توانند پرسپولیس را به موفقیت و پیروزی برساندند. یکی از این جوانان که در آینده بیشتر از او خواهید شنید، محمد عمری است که در دقایق آخر بازی با ذوب آهن وارد بازی شد و تاثیرگذاری زیادی در روند رو به جلوی پرسپولیس داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار هفته دوم با فولاد خوزستان تاکید کرد: پرسپولیس در هفته دوم یک بازی سخت را مقابل فولاد خوزستان خواهد داشت، این فصل نکونام تیم بسیار خوبی را برای لیگ برتر بسته است. پرسپولیس نباید در این هفته‌های اول امتیاز از دست بدهد. عیار اصلی پرسپولیس در هفته‌‎های سوم و چهارم مشخص خواهد شد. هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در بازی‌های داخل خانه پیروز شود و در بازی‌های خارج از خانه از حریف امتیاز بگیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *