کرمی: توانایی من بالاتر از وزنه‌هایی بود که در قونیه زدم/ هدفم کسب سهمیه المیپک است

7:45 - 26 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۲۶۵۲
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: کادرفنی خوبی داریم که در صورت حمایت درست می‌توانیم نتایج خوبی در مسابقات آتی به دست آوریم.

مهدی کرمی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکردش در رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های کشورهای اسلامی که با کسب یک مدال نقره و 2 برنز همراه بود، اظهار داشت: هرچند به 23 مدال رسیدم، اما توانایی من خیلی بیشتر از این وزنه‌های بود که در قونیه بالای سر بردم. هرچند دو وزنه‌بردار ایرانی در دسته 109 کیلوگرم به مدال رسیدند، اما نباید از سطح کیفی بالای رقبا و رقابت سختی که در این دسته بود غافل شویم. برای نمونه در دسته 109 کیلوگرم قهرمان جوانان آسیا بود و همین نزدیک بودن رکوردها جذابیت رقابت‌های وزن فوق سنگین را افزایش داد.

وی افزود: از 6 حرکت یک ضرب و دو ضرب، تنها یک بار در حرکت دوم از مهار وزنه ناکام ماندم که دلیل آن هم این بود که وزنه را دست کم گرفتم. چون حرکت دوم را از دست دادم و با این که می‌توانستم وزنه سنگین‌تری بزنم کادرفنی صلاح دانست که در آن لحظه ریسک نکنم و وزنه را برای حرکت سوم سنگین نکردند.

دارنده مدال نقره و برنز بازی‌های کشورهای اسلامی، در مورد اهداف پیش‌روی خود، خاطرنشان کرد: برای اولین تجربه در این بازی‌ها از خودم راضی بودم. هدف اصلی من حضوری درخشان در قهرمانی جهان است و هرچند رقابت سختی برای کسب مدال وجود دارد، اما من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین رکوردهایم را بزنم. امیدوارم با ادامه روند رو به پیشرفتی که دارم بتوانم سهمیه حضور در المپیک را بگیرم.

کرمی در پایان در مورد کادرفنی جدید تیم ملی وزنه‌برداری، گفت: در همین مدت کوتاه شاهد بودیم که زحمات زیادی برای وزنه‌برداران کشیده شد و واقعا سرمربی تیم ملی تمام تلاش خود را کرد تا همه ملی‌پوشان با فرم ایده‌آل راهی قونیه شوند. کادرفنی خوبی داریم که در صورت حمایت درست می‌توانیم نتایج خوبی در مسابقات آتی به دست آوریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *