«الکس» به اعدام محکوم شد

14:01 - 25 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۲۶۰۸
سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه اتهام فردی معروف به الکس راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد است گفت: وی به مجازات اعدام محکوم شده است.

خبرگزاری میزان - مسعود ستایشی در جریان نشست خبری امروز خود و در پاسخ به سوالی درباره سرانجام پرونده فردی معروف الکس گفت: اتهام فرد مورد اشاره راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد است، با توجه به اینکه در حوزه فساد و مقابله با آن با کسی تعارفی نداریم و این موضوع مورد تاکید رئیس قوه قضاییه و بزرگان نظام در عرصه های مختلف است و رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن تاکید داشته اند. دستگاه قضا در حوزه مقابله با شبکه های سازمان یافته فساد اقدامات مثبتی انجام داده است و نمونه آن رایی است که برای این فرد صادر و به مجازات اعدام با رای قطعی محکوم شده است.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد:متهم دیگر پرونده به اتهام فراهم کردن موجبات فساد به تحمل ۸ سال حبس محکوم شده است و حکم در حال اجرا است ومتهم دیگری نیز در این پرونده مطرح است که هنوز حکم او اجرا نشده و در شرف اجرا است.

پیش از این و در مهر ماه سال گذشته ذبیح‌الله خداییان، سخنگوی وقت قوه قضاییه از محکومیت 2 نفر از اعضای اصلی شبکه بین المللی قاچاق انسان به اعدام خبر داده بود و گفته بود چون رای پرونده قطعی نیست، با اعتراض محکومین به مراجع مربوطه و ذیصلاح ارسال می‌شود و در صورت تایید حکم صادره، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *