صادقی: عربستان رقیب هندبال ایران در آسیا نیست/ می‌توانستیم در فینال بازی‌های کشورهای اسلامی باشیم

7:45 - 25 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۱۰۴۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کارشناس هندبال ایران گفت: باید بیشتر روی هندبال پایه سرمایه‌گذاری کنیم تا تیم ملی بزرگسالان.

کیوان صادقی در گفت‌وگو با میزان، درباره کسب مدال برنز تیم ملی هندبال ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه بازی‌ها را از اینستاگرام فدراسیون هندبال دیدم و امکان تماشای تلویزیونی نبود. به نظرم حق تیم ملی هندبال ایران دیدار فینال بود و اگر چند اشتباه داوری در بازی با قطر نبود، می‌توانستند فینالیست شوند. بازی‌های کشورهای اسلامی فرصت خوبی برای کادرفنی بود تا به شناخت دقیق‌تری از بازیکنان برسد تا با آمادگی کامل راهی بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی شوند.

وی درخصوص شکست‌ عربستان پس از باخت در قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: حریفان اصلی هندبال ایران در آسیا قطر، بحرین و ژاپن هستند و به نظرم عربستان حریف شکست‌ناپذیری نیست و در قهرمانی آسیا هم می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم. مدال بازی‌های کشورهای اسلامی هم ارزشمند است و باید به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید گفت.

کارشناس هندبال ایران در مورد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی، تصریح کرد: در اردو حصور نداریم و به همین دلیل از کیفیت واقعی بازیکنان مطلع نیستم. تقریبا تمام بازیکنان خوب و باکیفیت دعوت شده‌اند، اما به نظرم حسین جهانی که بازیکن آینده‌داری است یا چند بازیکن جوان می‌توانستند در لیست تیم ملی باشند.

صادقی درباره اینکه آینده تیم ملی هندبال تحت هدایت وویویچ را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: به عقیده شخصی من باید بیشتر روی هندبال پایه سرمایه‌گذاری کنیم تا تیم ملی بزرگسالان. باید با صرف هزینه و زمان کارهای اساسی در هندبال پایه انجام شود، چرا که در تیم ملی بزرگسالان بازیکنان به بلوغ فنی رسیده‌اند و فقط به مدیریت نیاز دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *