معاون دادستان شهرستان بویراحمد: کلیپ درگیری در یاسوج جدید نیست

12:36 - 24 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۰۵۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد از قدیمی بودن کلیپ منتشره در فضای مجازی و برخود قضایی با متنازعان خبر داد.

خبرگزاری میزان- به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و ملتهب کردن فضای جامعه معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد واکنش نشان داد.


اسماعیل مسعودی کوِشک با اظهار اینکه این کلیپ مربوط به یک سال پیش است، گفت: نزاع در کلیپ منتشره مربوط به سال گذشته بوده و با متنازعان برخورد قضایی و قانونی لازم انجام گرفته است.


مسعودی کوِشک گفت: مردم به چنین جوسازی هایی در فضای مجازی توجه نکرده و از انتشار آن خودداری کنند.


اسماعیل مسعودی کِوِشک در این زمینه اظهار کرد: در ساعات اخیر، کلیپی مبنی بر درگیری چند جوان که با زنجیر همدیگر را مضروب می کند، درفضای مجازی در حال انتشار می باشد که به اطلاع میرساند؛ این نزاع مربوط به سال گذشته بوده و تمامی متهمان نیز شناسایی و بازداشت شده اند.


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه افزود: از مردم خواهش می کنم که از انتشار چنین کلیپ هایی که موجب ترویج فرهنگ خشونت و ایجاد حس ناامنی در شهروندان می شود خودداری کنند.


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: با دستور قضایی، نیروهای انتظامی در پلیس فتا، شناسایی عامل یا عوامل و مسببان انتشار این کلیپ را در دست بررسی و اقدام دارند و برخورد قضایی لازم با انتشار دهندگان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: مجازی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *