دروازه‌بان اول پدیده ۴ هفته نخست لیگ را از دست می‌دهد؟/ "یحیی" به دنبال جایگزین جلالی‌راد

12:00 - 07 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۰۰۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان اول تیم فوتبال پدیده با وجود اینکه قرار بود مقابل پرسپولیس درون دروازه این تیم قرار گیرد اما به دلایلی نتوانست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در بازی تیم‌های فوتبال پدیده و پرسپولیس در هفته نخست لیگ هجدهم قرار بود سعید جلالی که توانسته دروازه‌بان اول تیم مشهدی شود درون دروازه قرار گیرد و یحیی گل‌محمدی هم روی این دروازه‌بان حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

سعید جلالی‌راد که توانسته خود را به عنوان دروازه‌بان اول تیم پدیده در ترکیب این تیم ثابت کند درحال حاضر مشمول قانون نظام وظیفه شده و سرباز محسوب می‌شود. از طرفی وی تنها راهی که برای گرفتن مجوز بازی از سازمان لیگ دارد این است که چون دانشجو بوده از دانشگاه محل تحصیل خود تاییدیه‌ای بگیرد که همچنان در حال تحصیل است اما با بدشانسی مواجه شده چون با تعطیلی یک ماهه دانشگاه‌ها روبرو شده که شامل قسمت اداری دانشگاه هم می‌شود.

البته بدشانسی‌ها جلالی‌راد زمانی ادامه پیدا کرد که پیش از بازی با پرسپولیس پیگیر حل مشکل خود در راه دانشگاه و نظام وظیفه بود که دچار تصادف رانندگی هم شد. شدت این تصادف به حدی بود که او چند ساعتی دچار فراموشی شده بود اما خوشبختانه خطر از بیخ گوش او گذشت.

شرایط پیچیده فعلی دروازه‌بان تیم پدیده به شکلی است که به نظر می‌رسد وی حداقل 4 هفته نخست لیگ برتر را از دست بدهد. موضوعی که باعث شده گل‌محمدی اعلام کند اگر وضعیت جلالی‌راد هرچه زودتر مشخص نشود مجبور است به فکر جایگزین برای او شود. البته از این نکته نباید غافل شد که حل نشدن مشکل فعلی دروازه‌‌بان پدیده به سود تیم‌هایی خواهد شد که نظامی محسوب شده و می‌توانند بازیکن سرباز بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *