دادستان گنبدکاووس به پرونده عرضه بنزین‌های آغشته به گازوئیل ورود کرد

9:19 - 24 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۰۲۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان گنبد کاووس از ارسال گزارش استاندارد در پرونده عرضه بنزین مخلوط به گازوئیل در 2 جایگاه سوخت این شهرستان به دادسرا خبر داد.

حسینعلی ایزد در گفت‌وگو با میزان، از ارسال گزارش استاندارد در پرونده عرضه بنزین مخلوط به گازوئیل در دو جایگاه سوخت این شهرستان به دادسرا خبر داد.

دادستان گنبد کاووس گفت: گزارش اداره استاندارد، اختلاط بنزین با فرآورده‌های سنگین‌تر ( گازوئیل) در بررسی بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت شهرستان گنبدکاووس را تایید و تاکید می‌کند بنزین عرضه شده، شرایط بند سه ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد را ندارد.

ایزد ادامه داد: با اعلام نظر رسمی استاندارد، امروز پرونده شاکیان این ماجرا برای رسیدگی به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شهرستان گنبدکاووس ارجاع و با دستور بازپرس پرونده، دو جایگاه دار به دادسرا احضار شدند.

وی گفت: این پرونده تاکنون 13 شاکی دارد و جایگاه داران 5 روز فرصت دارند برای ارائه توضیح و دفاعیات خود به دادسرا مراجعه کنند.

دادستان گنبدکاووس اوایل مرداد امسال در پی درج خبری در یک از خبرگزاری‌ها مبنی بر عرضه بنزین مخلوط با گازوئیل در تعدادی از جایگاه های سوخت این شهرستان از باب حقوق عامه برای بررسی موضوع ، ورود و از اداره استاندارد خواست پس از بررسی، در کوتاه ترین زمان نظر کارشناسی خود را در این باره اعلام کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: بنزین گازوئیل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *