مومنی‌مقدم: پنجمی جام کنفدراسیون آسیا رتبه بدی نبود/ جوانان به حضور در چنین میادینی نیاز دارند

13:53 - 23 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۹۴۱۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: امیدوارم بتوانیم در مسابقات جوانان آسیا در بحرین به مقام قهرمانی که هدف کلی تیم و فدراسیون والیبال است، برسیم.

خبرگزاری میزان - رضا مومنی‌مقدم، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از شکست پاکستان و کسب عنوان پنجم جام کنفدراسیون آسیا صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*در جام کنفدراسیون مردان آسیا کشورها با تیم‌های بزرگسالان‌شان شرکت کرده بودند و ایران با تیم ملی جوانان در این رقابت‌ها حضور یافت. رتبه پنجم را کسب کردیم و به نظرم به اهداف مد نظر خود در این تورنمت دست پیدا کردیم.

*در این مسابقات بازیکنان جوان ایران را با ملی‌پوشان با تجربه‌تر و بزرگ‌تر از خودشان محک زدیم و خدا را شکر می‌کنم که عملکرد خوبی در این مسابقات داشتند. این جوانان باید در مسابقات و میادین بین‌المللی بیشتری شرکت کنند و قطعا حضور در تورنمنت‌های اینچنینی می‌تواند به رشد بیشتر بازیکنان جوان والیبال، کمک کند.

*کسب رتبه پنجمی با حضور یازده تیم در این مسابقات، جایگاه بدی برای ملی‌پوشان جوان کشورمان نیست. چهار تیم اول از جمله چین، ژاپن و کره‌جنوبی قطعاً از جوانان ایران بهتر بودند. تیم بحرین هم متفاوت تر و متمایزتر از سال‌های گذشته در این مسابقات حاضر شده بود و در نهایت به دیدار رده‌بندی رفت.

*با این دستاورد و تجربه‌ای که در این تورنمنت بدست آوردیم، امیدوارم بتوانیم در مسابقات جوانان آسیا در بحرین به مقام قهرمانی که هدف کلی تیم و فدراسیون والیبال است، برسیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *