کلهر: پرسپولیس همچنان در جناحین و ارسال‌ها مشکل دارد/ ناهماهنگی بین بازیکنان زیاد بود

0:11 - 24 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۹۲۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی اول همیشه چنگی به دل نمی‌زند و ناهماهنگی در بین بازیکنان پرسپولیس وجود داشت.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم ذوب آهن اصفهان در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: بازی اول همیشه چنگی به دل نمی‌زند و ناهماهنگی زیادی در بین بازیکنان پرسپولیس وجود داشت. البته این موضوع طبیعی است چون طول می‌کشد بازیکنان جدید خودشان را با شرایط تیم وفق بدهند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه دوم به مراتب بهتر از ذوب‌آهن بود و می‌توانست به گل برسد، اما این اتفاق رخ نداد. سرخپوشان همچنان در جناحین و ارسال‌ها مشکل دارند. از طرفی ذوب‌آهن همیشه بسته و فشرده بازی می‌کند و فضا به حریف خود نمی‌دهد و همین موضوع کار را برای سرخپوشان سخت کرد.

کلهر تصریح کرد: مشکل پرسپولیس در نیمه اول این بود که بازیکنان به خوبی توپ را به گردش نمی‌آوردند، اما در نیمه دوم انتقال توپ از دفاع به حمله به خوبی صورت گرفت. البته پاس‌های کلیدی و عمقی به مهاجمان کمتر داده شد و آن‌ها اسیر مدافعان ذوب‌آهن شده بودند و روز کم فروغی را در بازی داشتند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پاس ندادن برخی از بازیکنان به یکدیگر گفت: به هر حال ناهماهنگی در بازی اول وجود داشت و بازیکنان طول می‌کشد تا به شرایط ایده‌آل خود برسند. تیم ذوب‌آهن هم در زمین خودش بازی می‌کرد و کار را برای سرخپوشان سخت کرده بود.

کلهر درباره اینکه همچنان خلأ یک مهاجم گلزن و تمام کننده در پرسپولیس احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید یک مهاجم قدبلند داشته باشد تا در کنار عبدی بتواند ضربات سر را بزند و از توپ‌های بلند استفاده کند. لوکادیا مهاجم هلندی سوابق خوبی دارد، اما باید دید به درد پرسپولیس می‌خورد و می‌تواند خود را با شرایط این تیم وفق بدهد یا نه!

انتهای پیام/


برچسب ها: پرسپولیس کلهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *