واکنش موسوی به حواشی خداحافظی‌ از تیم ملی: وارد بازی بدخواهان نمی‌شوم

22:39 - 22 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۸۴۵۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سید محمد موسوی با انتشار پستی در فضای مجازی به حواشی اخیر پس از کناره‌گیری از اردوی تیم ملی والیبال واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - سید محمد موسوی در جریان آخرین تمرین تیم ملی والیبال پیش از اعزام به جام واگر و مساقات قهرمانی جهان و در جریان مصاحبه با خبرنگاران کناره‌گیری موقت خود از تیم ملی را اعلام کرد که همین موضوع حواشی زیادی را در پی داشت.

از همین رو موسوی در واکنش به این انتقادها متنی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و همچنان اصرار دارد که گفتن حقایق به نفع تیم ملی است.

او در پست خود نوشته است:

تیم ملی برای من یک تیم ورزشی نیست. هویت، ریشه و خاکم است. عشق اول و ابدی من است.  از زمانی که خودم را شناختم هیچ هدفی بزرگ‌تر از پوشیدن پیراهن تیم ملی و جنگیدن برای پرچم ایران نداشتم. روزهایی که ما والیبال را شروع کردیم خبری از شهرت و پول در این ورزش نبود. فقط و فقط عشق به مردم و وطن بود که شب و روز مثل سرباز می‌جنگیدیم. ما همیشه سرباز وطن بودیم، هستیم و سعی کردیم آنچه در توان داریم برای خدمت به کشور بگذاریم اما هرگز اجازه ندادیم که ما را با شهدا مقایسه کنند. ما کجا شهدا کجا ...شما کجا؟ ما خیلی خیلی کوچکتر از آن هستیم که با مقام شهید قیاس شویم. حرمت شهدا مقدس‌تر از آن است که هر یک از ما به خود اجازه دهد تا آن را مصادره به مطلوب نماید و پشت این عزیزان پنهان شود.

من همیشه تلاش کردم تا به تیم ملی والیبال کشورم خدمت کنم. امروز هم اعتقاد دارم بیان حقایق لااقل به صورت مختصر همانطور که گفتم به تیم ملی کمک می‌کند و امیدوارم تلنگری باشد که از بازیکنان جوان حمایت کنند تا در قهرمانی جهان به موفقیت برسند. می‌دانستم که در صورت بیان حقیقت ممکن است من را تخریب کنند اما ترجیح دادم این بار به عنوان یک برادر کوچک حرف دل همه بازیکنان را بزنم تا از آنها حمایت شود. 

همانطور که قبلاً گفتم برای آنکه تیم وارد حاشیه نشود از پرداختن به جزئیات و پاسخ دادن به بد اخلاقی‌های اخیر می‌گذرم و وارد بازی بدخواهان این ورزش نمی‌شوم. هدف من جلب حمایت از تیم ملی بود و مطمئن هستم اگر امروز از بازیکنان حمایت شود و ضعف‌ها را برطرف کنند خبرهای خوبی از این تیم و از این نسل می‌شنویم. برای بچه‌های خوب و پرتلاش و همه اعضای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و از همه مردم شریف ایران می‌خواهم که از تک تک بازیکنان تیم ملی حمایت کنند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *