مجرد: موسوی بزرگ ماست/ امسال در لیگ برتر ایران بازی خواهم کرد

8:45 - 23 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۷۵۴۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: گروه آسانی در قهرمانی جهان نداریم و باید با آمادگی کامل این رقابت‌ها را آغاز کنیم.

علی‌‌اصغر مجرد در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط جسمانی خود در اردوی تیم ملی والیبال پس از طی کردن دوران نقاهتش بعد از انجام عمل جراحی، اظهار داشت: خدا را شکر که مصدومیتم به صورت کامل برطرف شده است و بدون درد در تمرینات حضور دارم. در حال حاضر تمام بازیکنان حاضر در اردو در شرایط خوبی قرار دارند و به فرم ایده‌آل نزدیک شده‌ایم. قطعا با چند بازی در جام واگنر با آمادگی خوبی راهی مسابقات قهرمانی جهان خواهیم شد.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال در واکنش به چالشی که با بازیکنان جوانتر در این پست دارد، گفت: البته من هم بازیکن جوانی هستم و هنوز خیلی باتجربه نشده‌ام. بازیکنانی که در پست مدافع میانی در لیگ ملت‌ها بازی کردند همگی جوان و با انگیزه بودند و توانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند. با اینکه در لیگ ملت‌ها غایب بودم، اما از تماشای بازی‌های تیم ملی لذت بردم و فکر کنم نظر اکثریت جامعه هم در مورد نتایج و سبک بازی مثبت بود. امیدوارم بتوانیم همین روند را در قهرمانی جهان ادامه دهیم.

وی در مورد اقدام اخیر موسوی و کناره‌گیری موقت از تیم ملی والیبال، تصریح کرد: موسوی بزرگ ماست و از کودکی بازی‌های او را دنبال می‌کردم تا اینکه بالاخره در لیگ ملت‌های قبلی کنار هم بازی کردیم. واقعا در این چند سالی که افتخار بازی با بازیکنی مانند موسوی را داشتم از کمک‌ها و راهنمایی‌های او استفاده می‌کردیم. این یک تصمیم شخصی است و نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم.

مدافع میانی تیم ملی با تاکید بر کار سخت والیبال ایران در قهرمانی جهان، تصریح کرد: قهرمانی جهان پس از المپیک مهمترین رویداد والیبال است که هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود. از همین رو تمام کشورهای مطرح جهان با ترکیب اصلی و تمام قوا می‌آیند و جایی برای اشتباه نیست. هر چند در ادوار قبلی قهرمانی جهان نتایج خوبی کسب نشده، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه والیبال ایران در قهرمانی جهان را کسب کنیم. گروه آسانی نداریم و باید با آمادگی کامل این رقابت‌ها را آغاز کنیم.

مجرد در پایان درباره اینکه فصل آینده برای کدام باشگاه بازی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: چند باشگاه برای فصل آینده به من پیشنهاد داده‌اند، اما از آنجایی که پس از اتمام مصدومیتم تمام تمرکزم را روی تیم ملی گذاشته‌ام فعلا تصمیم نهایی را نگرفته‌ام. قطعا در این فصل در لیگ برتر ایران بازی خواهم کرد و در مقطع فعلی به فکر لژیونر شدن نیستم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *