دادستانی قزوین مشکلات پلیس راه استان را برای پیشگیری از وقوع جرم به صورت ویژه پیگیری می‌کند

11:57 - 22 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۷۲۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در جریان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه پلیس راه استان قرار گرفت و مقرر شد این موضوعات به صورت ویژه بررسی و پیگیری شود.

خبرگزاری میزان -  حسین رجبی در حاشیه بازدید از قرارگاه پلیس راه استان قزوین، اظهارکرد: نقش پلیس راه در کاهش تصادفات، تلفات و صدمات جاده ای غیرقابل انکار است و در سال گذشته سوانح جاده‌ای استان با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی کاهش چشمگیری داشته است که از این حیث تلاش‌های عوامل پلیس راه و زحمات شبانه‌روزی آنها جای تقدیر دارد.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه بخصوص شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و همچنین نصب یا بروزرسانی دوربین های کنترل سرعت در سطح جاده های استان باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد تا سوانح جاده ای ناشی از مشکلات راه‌ها به حداقل برسد.

رجبی بیان کرد:‌ باید نقاط حادثه خیز توسط پلیس راه استان قزوین شناسایی و احصا شده در اختیار دادستانی استان قرار گیرد، تا در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه از سوی دستگاه قضایی پیگیری و با هماهنگی دستگاه‌های متولی رفع شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در این بازدید شبانه که حدود 3 ساعت به طول در انجامید در جریان مسائل و مشکلات مربوطه به حوزه پلیس راه استان قرار گرفت و مقرر شد این موضوعات به صورت ویژه بررسی و پیگیری شود.

بیشتر بخوانید:

قرارگاه پیشگیری از سرقت منابع آبی در دادستانی قزوین تشکیل می شود

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *